Renault 25 V6 Turbomotor

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
arandy

Ik ben nieuw met renaults en heb een renault 25 met een V6 2.5L Turboblok die standaard 205 pk heeft.
Nu is het best een rap ding maar volges mij kan het met een grotere turbo nog veel sneller.

Weet iemand hier toevallig wat er zo'n beetje mogelijk is met dit blok kwa boost zonder dat er intern van alles verander moet worden??
Hoeveel boost ie standaard heeft weet ik trouwens ook niet.

Het liefts wil ik een pktje of 300 / 350 eruit persen maar ik heb geen zin aan dure aanpassingen

tips adviezen en links zijn welkom :worship:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

grotere turbo en geen dure aanpassingen gaan niet echt samen denk ik :)

maar iig welkom hier en plaats ook wat fototjes van je 25T zijn we dol op namelijk

en misschien kun je volgende week zondag ook in zwolle langskomen

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=19355
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
-Ray-
Contacteer:

arandy schreef:
Het liefts wil ik een pktje of 300 / 350 eruit persen maar ik heb geen zin aan dure aanpassingen
hoe bedoel je jezelf tegenspreken?

ga eerst s ff zoeken wat de standaard druk is van zo'n ding, wat voor turbo erop zit en tot hoeveel bar je die kan opschroeven. verder kom je met een custom made intercooler ook al een heel eind, druk omhoog, vrij programmeerbare chip erin.

uitlaat zal ook custom made moeten worden, ik denk dat er weinig aftermarket spul te krijgen is voor een 25T.
Immer wieder die verdammte Holländer
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

zelfde blok als de alpine ligt daarin
bijna niks voor te krijgen en schreeuwend duur en 350 pk kan je echt vergeten of je moet 20.000 euro hebben :D :D :D :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
mark 5t
Contacteer:

ik kan hem wel iets sneller voor je maken hoor!
arandy

haha ben pas net nieuw en maak meteen al een lekkere tiepblunder :lol: