Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje over mijn versterker. Ik heb al even in andere topics gekeken en ik zag dat enkelen van jullie dezelfde hebben als ik. Het gaat om een VOX XQ-140 Ik krijg hem niet goed afgesteld. Heeft iemand van jullie misschien de handleiding van dat ding voor mij? De mijne is namelijk kwijt...
hunsingo
VOX XQ-140
Stuur eens een email naar de mensen van Conrad, zij deden veel met deze versterkers. Ze hebben ze niet meer, maar voorheen kon je de handleiding bij conrad gewoon downloaden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wil je niet ontmoedigen, maar dit is een quote van een tijdje terug
Dirk CRX schreef:Posted: Tue Jan 08, 2002 2:18 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik snap een heleboel, maar wat er tegen tweedehands goed audiospul is niet..
Garantie heb je inderdaad niet, maar als je die versterker zelf test en hij is gewoon goed, wat is dan het probleem? je kunt weinig stukmaken aan een versterker.. Behalve als je hem verkeerd aansluit ofzo, maar dat is dan je eigen domme schuld.
Conrad, tja, KAN, maar gevestigde merken hebben toch iets langer ervaring met versterkers, okay je betaald een groot deel voor de naam, maar HEUS niet alles
Maar ik heb nog nooit zo'n conrad getest, vriend van mij wel.. zo'n VOX ding, was echt bagger, moeilijk goed te krijgen met zijn eigen EQ erop.
Maar laatste oordeel is toch voor Ed zelf.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zie hem nooit eigenlijk
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.