Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Wouter.

Kreeg van de week in een gekke bui een leuk idee omdat mijn achterschermen aan het roesten zijn wou ik het laten behandelen maar dan geen normale schermen meer maar die van bijv. de maxi (extra breed). Nou zijn er dus wel kits waar ze inzitten maar ik heb dus alleen de schermen nodig en ik kan dus niet vinden of die los tekoop zijn. Weet iemand waar die misschien tekoop zijn?

En heeft er nog iemand m3-spiegels liggen voor een clio?

En als laatste, die witte balken over de auto ala Viper kan je kopen als stickers maar is dat wat of kan ik het er beter op laten spuiten?

Alvast bedankt.
marco

over die kits zou ik niet weten maar ik reageer eigenlijk hoofdzakelijk over die strepen,als ik het goed begrijp heb je een clio 16 v ,en om nu te zeggen dat die strepen daarop staan ,nou nee , waarom niet teneerste die auto is er te klein voor en ten tweede het ziet er niet uit ,het staat weliswaar heel mooi op zo een viper maar deze auto is ook een stukje langer ,ik heb ze hier zien rijden met die strepen en het ziet er gewoon niet uit joh dus ik zou me nog eens bedenken over die strepen op een clio,het gaat natuurlijk ook om smaak en smaken verschillen de een vindt dit mooi en de ander vindt weer wat anders mooi,moet je maar kijken ,maar persoonlijk als ik een clio 16v had zou ik het niet doen die auto ziet er al bruut uit van zijn eigen ,groetjes marco
Erix
Contacteer:

Eej,

Ik ben het met Marco eens dat die strepen niet echt mooi zijn op een clio...
Denk dat je beter een paar plekken op je clio kunt accentueren door deze andere kleur te geven. Verder als je stickers gebruikt moeten deze er echt perfect opzitten en als er maar een beetje vuil onderkomt is het binnen een paar weken dag sticker. Zou zelf dus spuiten.

Grtz,
Eric
Wouter.

Die strepen over de auto kom dan wel maar het belangrijkste vind ik dus die schermen maar waar kan ik die nou vandaan halen?

Kliko had jij geen spiegels meer liggen?
Menno

carressorie delen...
x Ik wil anderen toegang kunnen geven tot mijn carressorie.

Klik hierop als U het delen van carressorien wilt in- of uitschakelen. Wanneer U een bepaalde carressorie wilt delen, wijzigt U de eigenschappen voor delen van die carresorie in mijn auto.
-----------------
stay tuned @ RTC
<font size=1>[ This message was edited by: Menno on 2001-10-28 19:07 ]</font>
Wouter.

??Menno??
Rudo

On 2001-10-28 18:59, Menno
wrote:
carressorie delen...
x Ik wil anderen toegang kunnen geven tot mijn carressorie.

Klik hierop als U het delen van carressorien wilt in- of uitschakelen. Wanneer U een bepaalde carressorie wilt delen, wijzigt U de eigenschappen voor delen van die carresorie in mijn auto.
-----------------
stay tuned @ RTC
<font size=1>[ This message was edited by: Menno on 2001-10-28 19:07 ]</font>

Eeeeuuuh, Menno, ik begrijp nu waarom er "Insane" onder je user-icon staat! :wink:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Vat t ook niet echt :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Menno

echt niemand hier die wel eens M$ Windhoos gebruikt, in een netwerkje?
rev it like a rental
Jeffrey E.

Menno leg uit want niemand begrijpt er iets van...
Jan-Geert (Momentsleutel)

Menno heeft het over bestands en printerdeling in een netwerk :smile: of niet menno

Kijk maar eens in het configuratiescherm , klik op netwerk , klik op bestands en printerdeling , voila!
<font size=1>[ This message was edited by: fpjx11 on 2001-10-28 20:38 ]</font>
Menno

Yep,

Toen ik de titel las, dacht ik, vanwege de grote gelijkenis met "bestand en printer delen", dat 16V-driver ons in dit topic uit zou nodigen voor een grote "Renault Carressorie GangBang party" ( aka, RCGBP), of een andere vorm van carpoolen danwel uitwonen, 't bleek echter om plaatwerk te gaan, ook mooi :smile: .
rev it like a rental
Anonymous

Zou ik niet doen die strepen over een clio,
op ibazar stond er ook altijd een, is niet echt mooi... (sorry voor de eigenaar)
Menno

klopt, die gozer had ook nog al moeite om er af te komen, (vanwege de strepen?) heeft heel lang en heel vaak te koop gestaan.
rev it like a rental
Wouter.

We begrepen het al niet helemaal, maar die strepen laat ik dan wel even zitten (was maar een idee) Maar die schermen wil ik dus wel heel graag hebben en daar hoorik jammerlijk niemand over
Jeffrey E.

Die van de joker set zijn sideskirts die iets om hoog lopenen voor je wielkast..

Bij die andere wielkasten moet je ook een andere bumper hebben...

Ziet er wel heel vet uit, maar zijn het geen plak dingen???
Wouter.

Die bumper komt wel goed en als het geplakt zit zijn ze alleen maar goedkoper en met een beetje afwerking komt alles goed
Jeffrey E.

moet je nog wel je originele wielkasten laten doen anders roest ie er onder weg..
Wouter.

Gewoon weg snijden, behandelen en dan de andere er overheen
Jeffrey E.

Is ook een manier...
Wouter.

Denk toch wel dat het oude scherm weg moet anders zien je 2 schermen zitten en de wielen moet natuurlijk iets naar buiten komen dus dat oude scherm weghalen.
Plaats reactie