Openluchtfilter voor Clio 1.4 RT (1992)

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
mikko
Contacteer:

Ik ben op zoek naar een openluchtfilter voor mijn Clio 1.4 RT uit 92,
Nu zie ik deze staan bij K&N

[img]http://kandn.com/images/m/57-0052.jpg[/img]

57-0052 Product Specifications
Product Style: 57i
Type: Gen I
CARB Exempt: No
Weight: 2.2 lb (1 kg)
Product Box Length: 9 in (229 mm)
Product Box Width: 9 in (229 mm)
Product Box Height: 9 in (229 mm)

Maaar nu komt het, volgens een tuningshop hier in de buurt bestaan er 2 versies van de Clio 1.4, eentje van 55kW en eentje van 58kW, deze hebben verschillende sets nodig.

Ik heb bij de Renault garage geinformeerd maar deze kon mij niet het type vertellen, en op bijvoorbeeld autotrader staat aangegeven dat de Clio over een 59kW 1.4 motor beschikt.

Nu is dus mijn vraag, kan ik deze set aanschaffen (iemand deze op zijn/haar 1.2/1.4 bijvoorbeeld :foto: ) en zonder problemen monteren op mijn Clio, of zitten hier haken en ogen aan?
Son Boelie

Dit wil ik ook wel eens weten, ik zelf ben ook van plan een ander luchtfiltertje in te bouwen.

Als iemand mij kan vertellen of er veel verschil in zit zou ik dat graag horen.

Ik heb een renault clio uit 95
Een dag niet gescheurd is een dag niet geleefd.
1nsane

dit klopt! je hebt namelijk van de phase 1 de 1.4 RN U9 (de eerste 1.4S) die heeft een kortere 1e en 2e versnelling en heeft 80 pk, de gewone RN heeft 75 PK! daar zit het hem dus in, maar ik snap dit niet want in de regel mag dit niets uit maken ook omdat dat filter wat je laat zien (volgens mij) een flexibele slang heeft, en kwa luchtdoorlaat is het zowiezo al verbetering

ik heb wel een order NR liggen hier voor een K&N set die zeker goed is voor jou clio!
Plaats reactie