ACT: Renault 21 Turbo/Quadra
je hoeft ze niet persé bij de renault dealer te halen, waar precies weet ik niet maar er is kans dat renault er weer zo'n achtelijke prijs voor vraagt
vriend van me werkt bij een mechanisatie bedrijf en daar hadden ze, ze ook liggen.....
vriend van me werkt bij een mechanisatie bedrijf en daar hadden ze, ze ook liggen.....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... ing192.jpg[/img]
Jo, hoe zit dat nu met die beveiligingspennen, als je blokken nieuw zijn kunnen die er toch niet in?
Ik heb ook gaatjes geboord in de pennen van de seat, normaal zit die met een soort verzonken bolletje geborgd in de klauw, maar dat wil nog wel eens lossschieten is me verteld
Maar bij nieuwe blokken kan ik de borgpennentjes niet kwijt.
Jo, hoe zit dat nu met die beveiligingspennen, als je blokken nieuw zijn kunnen die er toch niet in?
Ik heb ook gaatjes geboord in de pennen van de seat, normaal zit die met een soort verzonken bolletje geborgd in de klauw, maar dat wil nog wel eens lossschieten is me verteld
Maar bij nieuwe blokken kan ik de borgpennentjes niet kwijt.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Hi all ,
kan iemand me helpen aan het aansluitschema van de ecu van de renault 21 turbo ?
of wie weet waar ik dat online kan vinden?
ik heb het werkplaatshandboek van olving , maar het schema dat daar in staat ( pag 297) dat lijkt niet erg op wat er in mijn alpine zit.
plus dat er mooi nummertjes bij staan van 1 tot 35 , echter de stekker heeft geen nummertjes , dus dat schiet ook al niet bijzonder op.
Ik ben ondertussen bijna twee dagen in de bedrading van de alpine aan het knippen , er is een kleine 10 meter draad uit , de ergste ellende is er uit. maar volgens mij zit er nog steeds veel te veel bedrading in.
Dus het eenvoudigste lijkt me een voor een vanuit de ecu alles door te meten , en waar nodig vervangen , maar dan heb ik wel het goede schema nodig.
groetjes,
hubert
kan iemand me helpen aan het aansluitschema van de ecu van de renault 21 turbo ?
of wie weet waar ik dat online kan vinden?
ik heb het werkplaatshandboek van olving , maar het schema dat daar in staat ( pag 297) dat lijkt niet erg op wat er in mijn alpine zit.
plus dat er mooi nummertjes bij staan van 1 tot 35 , echter de stekker heeft geen nummertjes , dus dat schiet ook al niet bijzonder op.
Ik ben ondertussen bijna twee dagen in de bedrading van de alpine aan het knippen , er is een kleine 10 meter draad uit , de ergste ellende is er uit. maar volgens mij zit er nog steeds veel te veel bedrading in.
Dus het eenvoudigste lijkt me een voor een vanuit de ecu alles door te meten , en waar nodig vervangen , maar dan heb ik wel het goede schema nodig.
groetjes,
hubert
gevonden!
voor degenen die een (franstalig) werkplaatshandboek willen downloaden heb ik hem even online gezet.
http://rapidshare.com/files/248772046/R ... ult_21.pdf
voor degenen die een (franstalig) werkplaatshandboek willen downloaden heb ik hem even online gezet.
http://rapidshare.com/files/248772046/R ... ult_21.pdf
Kent iemand misschien ene Jeroen V (vissher) hij heeft ooit een renault 21 turbo compleet gerestaureerd
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
en heeft ook de website http://www.fullboost.tk
Ik wou hem laatst een mailtje sturen, maar het mail adres op zijn profile blijkt niet meer goed te zijn.
Heeft iemand misschien een recent email adres van hem?
Alvast bedankt allemaal.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
en heeft ook de website http://www.fullboost.tk
Ik wou hem laatst een mailtje sturen, maar het mail adres op zijn profile blijkt niet meer goed te zijn.
Heeft iemand misschien een recent email adres van hem?
Alvast bedankt allemaal.
gezocht voor een autocros maat van mij alle gegevens kenteken motornr baknr en chasisnr van een nederlandse 21 turbo.
dit om in de dialogys een nieuw kroon en pignonwiel op te kunnen zoeken.
dit om in de dialogys een nieuw kroon en pignonwiel op te kunnen zoeken.
sorry Jo de man heeft mij vanmiddag teruggebeld met de mededeling dat ie toch liever nieuwe onderdelen wil .
hij heeft al 3 bakken gesloopt en wil nu liever nieuwe kroon en pignonwiel
om ze dan naar engeland te sturen en daar te laten behandelen zodat ze sterker worden.
hij heeft al 3 bakken gesloopt en wil nu liever nieuwe kroon en pignonwiel
om ze dan naar engeland te sturen en daar te laten behandelen zodat ze sterker worden.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11128
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Anders moet je Alpine(marcel) eens vragen ,die heeft ook nog wel eens contact met hemrobscheenen schreef:Kent iemand misschien ene Jeroen V (vissher) hij heeft ooit een renault 21 turbo compleet gerestaureerd
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
en heeft ook de website http://www.fullboost.tk
Ik wou hem laatst een mailtje sturen, maar het mail adres op zijn profile blijkt niet meer goed te zijn.
Heeft iemand misschien een recent email adres van hem?
Alvast bedankt allemaal.
Project: GTT Blue Sport
Bedankt, maar ik heb zijn email adress al gekregenGerald schreef:Anders moet je Alpine(marcel) eens vragen ,die heeft ook nog wel eens contact met hemrobscheenen schreef:Kent iemand misschien ene Jeroen V (vissher) hij heeft ooit een renault 21 turbo compleet gerestaureerd
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
en heeft ook de website http://www.fullboost.tk
Ik wou hem laatst een mailtje sturen, maar het mail adres op zijn profile blijkt niet meer goed te zijn.
Heeft iemand misschien een recent email adres van hem?
Alvast bedankt allemaal.
sorry Jo dat is de info die hij mij geeft.
anyway iemand hier met een 21 T die wat gegevens wil afstaan om de dialogys in te kunnen duiken?
anyway iemand hier met een 21 T die wat gegevens wil afstaan om de dialogys in te kunnen duiken?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Jo.
das van een 21? met die 2 pompen in serie?
nog steeds gezocht gegevens van een nederlandse 21T voor dialogys.
das van een 21? met die 2 pompen in serie?
nog steeds gezocht gegevens van een nederlandse 21T voor dialogys.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18298
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
?? Heb ik gister ook opgezocht voor Jo ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
jupsArco Straver schreef:?? Heb ik gister ook opgezocht voor Jo ??
zeg eens tegen de heren dat ze deftig moeten kijken, dat lager is nummer 10:Merijn schreef: is een lager, volgende Renault.
Nummertje 15, toch? 77 03 087 136
Renault geeft aan dat dat een lager is met de afmeting 45x85x20.7
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... nnen-1.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Als ze er echt niet aan uit komen, neem dan even contact op met Carl (VKV). Die is niet te beroerd om je te helpen. Tegenwoordig mag je al blij zijn als een dealer wat tijd vrij maakt om iets op te zoeken.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Die afmetingen die bij nummertje 10 staan, kloppen wel met hetgeen wat zij mij doorgeven. Zou het dan zo zijn dat het wel om een keerring gaat, maar ze gewoon een verkeerde omschrijving in het systeem hebben staan??
Edit: Nummer 10 is wel een lager en dat nummer komt dus ook overeen met het nummer wat jij me als keerring hebt gegeven.
Edit: Nummer 10 is wel een lager en dat nummer komt dus ook overeen met het nummer wat jij me als keerring hebt gegeven.
@Jo:
De nummers die jij me gaf zijn deze:
77 03 090 050
77 03 087 136
Dan klopt het dus wel dat Renault zegt dat dat laatste nummer een lager is.
En dat is nummer 10 op de tekening.
Welke moet ik dan hebben?
De nummers die jij me gaf zijn deze:
77 03 090 050
77 03 087 136
Dan klopt het dus wel dat Renault zegt dat dat laatste nummer een lager is.
En dat is nummer 10 op de tekening.
Welke moet ik dan hebben?
dialogis sucks , je bracht me in twijfel terwijl ik er tamelijk zeker van was.-jo- schreef:zelfde ook voor de UN7 (quadra)
Check this; de keerring zit IN de stelring, dus apart van het geheel wat evenveel betekent dat het gewoonweg dezelfde is als de linkerkant. Who's you're daddy
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... 0002-1.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... 0001-1.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
@ Merijn: jij hebt een monteur met dat gereedschap? Dan parkeer ik er graag een rode 21T bij.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)