Ik wil mijn distributieriem vervangen maar als ik dat bij de garage laat doen kost het mij ongeveer 700 eurie, daar heb ik dus geen zin aan.
Ik wil het nu zelf maar proberen.
Kan iemand mij tips geven en heeft iemand misschien een werkplaats handboek waar ik kopieen wan kan krijgen.
Kan iemand mij misschien ook helpen aan een instructieboek voor in de auto heb ik er niet bij.
P.S. de motor zit nog gewoon in de auto.
B.V.D Bartman
distributieriem clio 1.8 16v
nee weinig, blok moet er gewoon uit.
-
KWATS, motor hoeft er niet uit, OOK NIET voor die geleide rol.
Is echter wel een beetje priegelen, en je moet geen spekvingers hebben.
Voor de rest: begin er gewoon aan en neem er de tijd voor (3 dagen of meer als je het nog noot gedaan hebt
)
Is echter wel een beetje priegelen, en je moet geen spekvingers hebben.
Voor de rest: begin er gewoon aan en neem er de tijd voor (3 dagen of meer als je het nog noot gedaan hebt

Ik heb 't bij een RSi ook gedaan met de motor er nog in. Je moet m iets laten zakken (de motor, bijv met een krik) en het wiel daar eraf, dan kun je er prima bij. De auto opbokken aan de voorkant is dan wel prettig werken.
en als we de mening van de eigenaar in kwestie mogen geloven, rijd hij weer helemaal primaRiël schreef:Ik heb 't bij een RSi ook gedaan met de motor er nog in. Je moet m iets laten zakken (de motor, bijv met een krik) en het wiel daar eraf, dan kun je er prima bij. De auto opbokken aan de voorkant is dan wel prettig werken.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik heb zeker geen klagen over de distributie nee! wel weer wat andere kleinigheidjes maar ja t blijft een renault he! 
riel: binnenkort weer klussen?
:)

riel: binnenkort weer klussen?