Voor de gene die komend jaar een led kit willen voor onder de auto,kan ik mischien iets leuks regelen.
Het gaat om een undercar led kit van Raid-hp,deze is te verkrijgen in rood,groen en blauw,deze bestaat uit 2 buizen/staven van 120cm en 2 van 90cm,naast geluids sensor heeft die ook: Fade,Stroboscoop,Radar,Knight Rider en Ufo Style
De verkoop prijs ligt op 139 euro,maar dat wordt minder naarmate er meer meedoen.
Hoe het zit met verzenden/bezorgen/afgeven moet ik nog bekijken,optie is de jaaropenigsmeeting,maar das 1 van de opties.
zo ziet de kit eruit
[img]http://www.renault4ever.com/ledkit.jpg[/img]
Dit is de site van Raid-hp
http://www.raid-rdi.com/english/index.html
collectieve actie: undercarled kit van RAID-HP
-
Mischien handig om hier een inkoopactie op http://www.inkoopactie.net van te maken ?
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik heb ook neon gehad. Je doet er alleen zo weinig mee, en overdag zie je er niks van.
Wel een goed idee Chris. Komen er nog meer van zulke acties?
Wel een goed idee Chris. Komen er nog meer van zulke acties?

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Echte neon heb ik ook gehad,er hoeft maar een beetje vocht bij de komen,en de helft werk niet meer.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
is t met neon/led kits neit zo dat je elk jaar met de apk die dingen er onderuit moet gaan schroeven?
das voor mij 1 van de grootste redenen om geen neon te nemen..
das voor mij 1 van de grootste redenen om geen neon te nemen..
-
- Contacteer:
ik heb het eens gevraagt,als het niet functioneerd,dus zekering er uit,dan mag het.
Tenmiste,volgens de garage,en zo what,als je stekkers neemt,beetje isoleren,en dan trek je het er zo af.
Tenmiste,volgens de garage,en zo what,als je stekkers neemt,beetje isoleren,en dan trek je het er zo af.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hmm ja..is t eik lastig te monteren? maar eigenlijk moe je t dan wel zo hebben dat je de balken niet ziet zitten, alleen de glow zeg maar...
-
- Contacteer:
niet alleen vochtchris-mc schreef:Echte neon heb ik ook gehad,er hoeft maar een beetje vocht bij de komen,en de helft werk niet meer.

-
- Contacteer:
niet alleen vochtchris-mc schreef:Echte neon heb ik ook gehad,er hoeft maar een beetje vocht bij de komen,en de helft werk niet meer.

-
- Contacteer:
oeps!!! stotter geloof ik excuus 

-
- Contacteer:
dan doet de verlaagde ophanging zn werkspitsoor schreef:niet alleen vochtchris-mc schreef:Echte neon heb ik ook gehad,er hoeft maar een beetje vocht bij de komen,en de helft werk niet meer.wat denk je van al dat gehobbel en getril? dat is ook iets wat neon niet fijn vindt heb het zelf overigens wel hoor
led buizen lijken me ook net iets beter de verwerken,je kan ze beter buigen denk ik,oke het hoort niet,maar glas of plastic buigen is toch een verschil.
-
- Contacteer:
bel de RDW eens.........chris-mc schreef:ik heb het eens gevraagt,als het niet functioneerd,dus zekering er uit,dan mag het.
bij mij moest het eronder vandaan, alles, lampen en bekabeling
maar nu blijft het ook weg, was leuk voor een paar foto's maar ik gebruik het te weinig. Binnen bij de audio en bij je voeten vind ik het wel nog de moeite waard
iig succes met de inkoopactie