bijspuiten beschadigde bumper..

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
willow

goede middag,

k heb ff een vraagje aan jullie --->
mijn bumper heeft lakschade op de rechterhoek door een ongelukje.. nu wil ik het zelf ff beetje bijspuiten voor tijdelijk..

heeft iemand tips om het zo goed mogelijk te doen...(techniek spuiten, het schuren vooraf en bv dingen. onderdelen afplakken??

thnx
Bennie

willow schreef:goede middag,

k heb ff een vraagje aan jullie --->
mijn bumper heeft lakschade op de rechterhoek door een ongelukje.. nu wil ik het zelf ff beetje bijspuiten voor tijdelijk..

heeft iemand tips om het zo goed mogelijk te doen...(techniek spuiten, het schuren vooraf en bv dingen. onderdelen afplakken??

thnx
Als het voor tijdelijk is zo ik het zo ff laten, anders wordt het er alleen maar lelijker op... Dan kan je het straks in 1 keer goed laten doen?

Greetz
willow

JA DAAR HEB JE OOK WEL WEER GELIJK IN, MAAR TOG..

ZE ZEGGEN DAT ME BUMPER NU NIET OP DE ORIGINELE MANIER VASTZIT OMDAT ER EEN BUMPERSTEUN WAS AFGEBROKEN...

MAAR WEET NIET OM HET VERSTANDIG IS OM NIEUWE BUMPER EROP TE ZETTEN, WANT DE SCHADE VALT WEL MEE, EN DE BUMPER ZIT GEWOON PERFECT OP ZE PLAATS :)
Frits Clio 16v

OK, MAAR DAN HOEF JE NOG NIET ZO TE SCHREEUWEN !! :D :wink:

Maar als je de schade niet zo erg vind, lekker laten zitten.
Het is maar net hoe erg je je eraan stoort, en hoeveel geld je er voor uit wilt geven om het weer strak te krijgen.

Gr, Frits.
willow

ja wil wel dat ut er uiteindelijk weer perfect uitziet, dus gaat tog naar de spuiter toe

reden: hijs nog geen jaar geleden helemaal overgespoten..dus ja, wil hem wel zo strak houden overal.. ook al weet ik niet hoelang ik er nog inrij..

hij word vandaag apk gekeurd, ben benieuwd :D
Frits Clio 16v

Als je hem toch naar de spuiter brengt zou ik er zelf niks meer aan doen.

Succes met de apk (Y)

Gr, Frits.
Plaats reactie