goede middag,
k heb ff een vraagje aan jullie --->
mijn bumper heeft lakschade op de rechterhoek door een ongelukje.. nu wil ik het zelf ff beetje bijspuiten voor tijdelijk..
heeft iemand tips om het zo goed mogelijk te doen...(techniek spuiten, het schuren vooraf en bv dingen. onderdelen afplakken??
thnx
bijspuiten beschadigde bumper..
Als het voor tijdelijk is zo ik het zo ff laten, anders wordt het er alleen maar lelijker op... Dan kan je het straks in 1 keer goed laten doen?willow schreef:goede middag,
k heb ff een vraagje aan jullie --->
mijn bumper heeft lakschade op de rechterhoek door een ongelukje.. nu wil ik het zelf ff beetje bijspuiten voor tijdelijk..
heeft iemand tips om het zo goed mogelijk te doen...(techniek spuiten, het schuren vooraf en bv dingen. onderdelen afplakken??
thnx
Greetz
JA DAAR HEB JE OOK WEL WEER GELIJK IN, MAAR TOG..
ZE ZEGGEN DAT ME BUMPER NU NIET OP DE ORIGINELE MANIER VASTZIT OMDAT ER EEN BUMPERSTEUN WAS AFGEBROKEN...
MAAR WEET NIET OM HET VERSTANDIG IS OM NIEUWE BUMPER EROP TE ZETTEN, WANT DE SCHADE VALT WEL MEE, EN DE BUMPER ZIT GEWOON PERFECT OP ZE PLAATS
ZE ZEGGEN DAT ME BUMPER NU NIET OP DE ORIGINELE MANIER VASTZIT OMDAT ER EEN BUMPERSTEUN WAS AFGEBROKEN...
MAAR WEET NIET OM HET VERSTANDIG IS OM NIEUWE BUMPER EROP TE ZETTEN, WANT DE SCHADE VALT WEL MEE, EN DE BUMPER ZIT GEWOON PERFECT OP ZE PLAATS

-
OK, MAAR DAN HOEF JE NOG NIET ZO TE SCHREEUWEN !!
Maar als je de schade niet zo erg vind, lekker laten zitten.
Het is maar net hoe erg je je eraan stoort, en hoeveel geld je er voor uit wilt geven om het weer strak te krijgen.
Gr, Frits.

Maar als je de schade niet zo erg vind, lekker laten zitten.
Het is maar net hoe erg je je eraan stoort, en hoeveel geld je er voor uit wilt geven om het weer strak te krijgen.
Gr, Frits.
ja wil wel dat ut er uiteindelijk weer perfect uitziet, dus gaat tog naar de spuiter toe
reden: hijs nog geen jaar geleden helemaal overgespoten..dus ja, wil hem wel zo strak houden overal.. ook al weet ik niet hoelang ik er nog inrij..
hij word vandaag apk gekeurd, ben benieuwd
reden: hijs nog geen jaar geleden helemaal overgespoten..dus ja, wil hem wel zo strak houden overal.. ook al weet ik niet hoelang ik er nog inrij..
hij word vandaag apk gekeurd, ben benieuwd

-
Als je hem toch naar de spuiter brengt zou ik er zelf niks meer aan doen.
Succes met de apk
Gr, Frits.
Succes met de apk

Gr, Frits.