Even voorstellen:GerryTT

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
GerryTT

Ik ben Gerry 30 jaar en Elektricien van beroep. Ben nog maar pas lid terwijl ik m'n GTT al 9 jaar heb. Het eerste wat ik kon tekenen was een auto en toen mij vader zijn eerste auto had moest ie elke ochtend voordat ie kon gaan werken met mij een rondje rond het blokje rijden anders brak ik alles af(word mij elke keer op feestjes verteld tenminste :D ). Toen ik 16 werd had ik kreeg ik een Zundapp die opgevoerd. Heb daarna nog een 80cc en een 125cc brommer gehad. Het hoefde niet mooi te zijn als de remmen maar werkte en hij snel was vond ik het best. Dat vind ik nog steeds 8) . Toen ik 18 werd zo snel mogelijk m'n rijbewijs gehaald en toen een auto gekocht. Een Ford Taunus 1,6ghia voor 50 gulden :lol: . Die is inbeslag genomen en toen heb ik de BX van m'n vader overgenomen. Maar ja dit was niet snel genoeg en ook niet zo makkelijk op te voeren dus moest er iets snellers komen....en snel ook. Iemand die ik kende had een GTT en ik had er al wel eens in meegereden. Deze jonge begon een eigen zaak dus de GTT moest weg en toen heb ik hem met hulp van PaBank :) gekocht. Das lache 1.4turbo met 834kg. Ik was gelijk verkocht en wist na een week al dat ie nooit meer weg zou gaan. Zeker toen mijn broertje met een Maxpower aankwam waarin een GTT stond met 250pk.In die tijd ben ik ook lid geworden van de CRS en heb daar de tweeling uit Den Haag ontmoet en toen wist ik het zeker: dit wil ik ook,ooit. Ben toen een beetje op het verkeerde pad geraakt en heb lange tijd niet in de GTT mogen rijden :( . Heb hem maar in de schorsing gegooid en lekker verder gegaan met feesten. Maar na een paar jaar kwam het verstand weer terug(denk) en mocht ik ook weer auto rijden. Nu ik weer ''normaal'' leefde hield ik ineens bergen met geld over en na een tijdje sparen dacht ik; die 250pk zou best weleens kunnen gaan lukken. Maar aangezien ik de balle verstand heb van auto's leek mij de beste oplossing om met de aut