Pioneer / JBL Audio Setup

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
TMC16v

Audio Setup:

Headunit: DEH-P835R
Hideaway: DEQ-P800
Versterkers, 2x150watt (max),2x 120watt (max) (Beide El Cheapo merk -> (La Sound))
Tweaters: Magnat 80watt Max
Deuren: JBL GTO6526E
Hoedenplank : JBL CS205E , JBL GTO936

Nu is mijn vraag omdat ik op het forum las dat JBL en Pioneer niet zo geweldig zijn volgens sommige wat voor sub ik erbij moet kopen.
Vind het zelf wel mooi helder klinken.

En wat kan ik verder doen aan de afdekplaten in een 19 die gaan mee trillen. Die in de deur zitten gaat mee trillen!
Frits Clio 16v

Als je het zelf mooi en helder vind klinken, maakt het niks uit wat anderen van JBL en Pioneer vinden toch?

Welke sub je moet kopen kan niemand je zeggen. Dat is gewoon afhankelijk van je eigen smaak en muziekkeus.
Het beste kan je hiervoor gewoon naar de winkel gaan en verschillende subwoofers beluisteren.

Het trillen van die platen in je deuren kan je verhelpen door je deuren te dempen. Hier staat een uitleg hoe je dit kunt doen.

Met de search knop hier op het forum, en op het forum van Show Your Sound kun je trouwens ook al een stuk wijzer worden :wink: .

Gr, Frits.
Chris@R5

Pioneer en JBL is best goed spul, maar niet alles wat ze uit hebben gebracht natuurlijk. Dat geld voor zoveel merken.
Ik ben anders zeer tevreden over mijn 10" pioneer sub. Oke het is niet te vergelijken met de hogere segmenten, maar hij levert een zeer goed vermogen (250rms en 600 max) en klinkt lekker strak en hard vor zo'n kleintje. Hij wordt nog eens aangestuurd door een JBL gto 2000 die ook prima zijn werk doet en bekend staat om zijn goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je iets nieuws zoekt ga dan naar een zaak waar ze je echt willen helpen. Bij mij hebben ze toen verschillende kisten die ik interessant vond aan mijn sub gehangen en laten vergelijken. Zo ben ik tot de goede keuze gekomen.
Als jij vindt dat alles in harmonie klinkt dan moet je het gewoon kopen. Boeiend wat een ander daar verder van denkt, jij luisterd ernaar.
TMC16v

Is de radio / dsp combinatie een redelijke aankoop geweest? Was 1na duurtste model van pioneer paar jaar terug.
Plaats reactie