ik hoor de laatste tijd een geluid ergens bij de versnellingsbak.
Ik hoor het geluid als ik tot stilstand kom en mijn versnellingsbak in de eerste versnelling zet, ik voel dan ook een soort schok. Het geluid en de schok zijn er niet altijd.
Het geluid laat zich het beste omschrijven als een klonk, welliswaar een hele zachte maar toch het was er eerst niet???
ik hoor de laatste tijd een geluid ergens bij de versnellingsbak.
Ik hoor het geluid als ik tot stilstand kom en mijn versnellingsbak in de eerste versnelling zet, ik voel dan ook een soort schok. Het geluid en de schok zijn er niet altijd.
Het geluid laat zich het beste omschrijven als een klonk, welliswaar een hele zachte maar toch het was er eerst niet???
Wat kan dit zijn??????
Pttm
ik heb dit ook alleen dan met mijn bmw 3 serie. naar wat mensen mijn vertellen zou het aan me koppeling moeten liggen. ikzelf ben niet zo technisch. ik laat van de week me auto nakijken en indien nodig me koppeling of bak vernieuwen. tis niet prettig rijden. heb tevens dat hij ook moeilijk in zijn 2 gaat
PTTM, wat oor een auto heb je? Ik heb een clio 16v, en heb ook dat geluid, wel alleen maar als ik hem in zijn vrij heb en de koppeling los. Duw ik de koppeling in dan is het weg. En in zijn achteruit wil ie ook niet altijd even gemakkelijk.
Groetuh Rob.H
Rob.H schreef:PTTM, wat oor een auto heb je? Ik heb een clio 16v, en heb ook dat geluid, wel alleen maar als ik hem in zijn vrij heb en de koppeling los. Duw ik de koppeling in dan is het weg. En in zijn achteruit wil ie ook niet altijd even gemakkelijk.
Groetuh Rob.H
En dus dit probleem uit 2004 aan het verhelpen is. Jij ook slim, steven
Zo zie je ook dat heel veel problemen nog wel een poos mee gaan Het was het differentieel dat zich wat op tilt. Ik had dit nu ook met schakelen naar 3 en 4.