Ik wil die Bobet T wieltjes bestellen maar het liefst in 9 J, kan ik die kwijt op mijn clio 16v?. ik dnenk net wel of net niej. anders zou ik eerst ff moeten passen met iets, maar miss dat iemand dat al een keer geprobeerd heeft. anders moet ik denk de carrosorie aanpassen. ik hoor ut wel thx alvast
MartijnG schreef:Volgens mij is dat iets te breed om zonder aanpassingen erop te zetten...zal wel aan gaan lopen denk ik...
Maar indd is er wel iemand hier die het wel heeft...
Ja daar ben ik eigenlijk ook een beetje bang voor maar met 14 inch wordtie veels te laag. maar miss eerst ff passen bij J&R als ut kan dan zien we ut snel genoeg. bedankt ieder geval
RenaultclioII16v (Peter) schreef:9J x 16" past idd niet zomaar....
Ik heb de spatbordranden aan moeten passen en Koni geel moeten plaatsen.
Waar heb jij die carroserie aanpassingen laten doen?? en wat was je kwijt als ik vragen mag.
Ik monteer trouwens ook een schroefsetje :d
Maar we gaan sowieso eerst nog ff passen
RenaultclioII16v (Peter) schreef:9J x 16" past idd niet zomaar....
Ik heb de spatbordranden aan moeten passen en Koni geel moeten plaatsen.
Waar heb jij die carroserie aanpassingen laten doen?? en wat was je kwijt als ik vragen mag.
Ik monteer trouwens ook een schroefsetje :d
Maar we gaan sowieso eerst nog ff passen
Jongens wel ff op de type's letten. peter heeft een clio 2 en cliosport een 16v (dus type 1). Er zit een kans in dat je ze er niet eens onder krijgt ook na aanpassingen niet.
Dat gaat niet passen zonder je schermen een aardig stuk breder te laten maken. Bij mij zijn de achterschermen een cm of 3-4 breder en daar past een 9Jx16 net in.
robclio16V schreef:Dat gaat niet passen zonder je schermen een aardig stuk breder te laten maken. Bij mij zijn de achterschermen een cm of 3-4 breder en daar past een 9Jx16 net in.
aha okeej das duidelijk
waar heb jij da laten doen en wat was je daarvoor kwijt als ik vragen mag?
Ik hoor je wel dankan ik een plannetje inelkaar bouwen
Ik heb ut al nagevraagd de wieltjes kunnen worden besteld, gemonteerd en op oog daarvan worden de wielkasten uitgerold/uitgeklopt tot ze netjes passen voor 150 / 200 euro extra bij J&R cardesign of door Lynx cardesign ieder geval die 9 J komt eronder
Ik neem aan dat deze bedrijven wel weten waar ze over praten toch??