zitpositie clio

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
antoine
Car: Renault Clio III RS

Is er een verschil in de zit positie tussen een '92 clio en een '93 clio.Ik heb nl gisteren in de auto van stef gezeten (1992) en daar had ik in de achterste stand meer ruimte dan in die van mij (1993).In mijn clio raak ik met mijn knieen soms mijn stuur.Bij die van stef helemaal niet.Nu heb ik vandaag een stuurnaaf verlenger gekocht, dus heb al weer een beetje meer ruimte.Kan het dus zijn dat de stoelen uit een oudere clio verder naar achter kunnen?
Ollie

Kan toch haast niet...is beide ph 1
antoine

De clio uit 92 heeft andere stoelen / bekleding.Het was iig heel raar het leek wel of ik in een vrachtwagen zat :evil: .
Frits Clio 16v

De latere phases 1 hadden geloof ik al wel de phase 2 bekleding, maar de stoelen zelf zijn toch gewoon hetzelfde? Dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat er verschil zit in de positie.

Gr, Frits.
Bennie

Antoine: En dan zeg je tegen mij dat ik onzinnige topics maak :lol: :lol: :lol: :lol: :D :smoke:
antoine

Woordenboek misschien iets voor jou selfmade (N) (N) :( .Hoe krijg ik een stoel los? Hoe krijg ik mijn achterraam eruit?
Maarja als je de zithouding in je auto onzin vind, waarom ga je dan sparco's kopen? Had je nog meer domme vragen???
Bennie

antoine schreef:Woordenboek misschien iets voor jou selfmade (N) (N) :( .Hoe krijg ik een stoel los? Hoe krijg ik mijn achterraam eruit?
Maarja als je de zithouding in je auto onzin vind, waarom ga je dan sparco's kopen? Had je nog meer domme vragen???

(S) :D
Plaats reactie