strobe verlichting

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Silvermegane
Contacteer:

ik heb vandaag van die (strobe verlichting) gekocht van autostyle lijkt me wel mooi om dat in mijn koplampen te maken maar zit met een probleem ik ben niet zo super technische dus mijn vraag was of iemand dat heeft en mij meschien PRECIES kan uit leggen hoe hij het heeft gedaan (meschien met foto's)?? WIl het eerst op mijn stadsverlichting aansluiten maar weer niet of dat zo'n goed idee is kwa APK?

Iniedergeval alvast bedankt !! :worship:
Marc01
Contacteer:

cliotuning schreef:ik heb vandaag van die (strobe verlichting) gekocht van autostyle lijkt me wel mooi om dat in mijn koplampen te maken maar zit met een probleem ik ben niet zo super technische dus mijn vraag was of iemand dat heeft en mij meschien PRECIES kan uit leggen hoe hij het heeft gedaan (meschien met foto's)?? WIl het eerst op mijn stadsverlichting aansluiten maar weer niet of dat zo'n goed idee is kwa APK?

Je moet ze er sowieso voor de APK uithalen bij mijn weten. Ze zijn nl niet toegestaan op de openbare weg...
Silvermegane
Contacteer:

nee dat weet ik maar je kan ze der toch gewoon in laten zitten dat je er gewoon een aparte knop voor maakt??
Silvermegane
Contacteer:

[quote="cliotuning"]ik heb vandaag van die (strobe verlichting) gekocht van autostyle lijkt me wel mooi om dat in mijn koplampen te maken maar zit met een probleem ik ben niet zo super technische dus mijn vraag was of iemand dat heeft en mij meschien PRECIES kan uit leggen hoe hij het heeft gedaan (meschien met foto's)?? WIl het eerst op mijn stadsverlichting aansluiten maar weer niet of dat zo'n goed idee is kwa APK?

Iniedergeval alvast bedankt !! :worship:[/quote]
Gideon B
Contacteer:

cliotuning schreef:
cliotuning schreef:ik heb vandaag van die (strobe verlichting) gekocht van autostyle lijkt me wel mooi om dat in mijn koplampen te maken maar zit met een probleem ik ben niet zo super technische dus mijn vraag was of iemand dat heeft en mij meschien PRECIES kan uit leggen hoe hij het heeft gedaan (meschien met foto's)?? WIl het eerst op mijn stadsverlichting aansluiten maar weer niet of dat zo'n goed idee is kwa APK?

meestal worden die lampjes los in de lichtunits gelegd, ook worden er wel eens gaatjes in de units geboord. Ik zou ze niet op je stadslichten aansluiten maar dmv een aparte schakelaar. Wees wel voorzichtig met die lampjes, want die bedrading is super kwetsbaar, an dan zijn ze snel verrot

succes
Silvermegane
Contacteer:

jaa idd maar ik weet alleen niet wat je bedoelt met dat ze het los in de lichtunit leggen??
Freek S

een ding, zorg dat de draadjes niet klem komen te zitten, was bij mij het geval en toen had ik een beetje kortsluiting :evil:

Met los erin leggen wordt bedoeld dat de units "los" in de koplamp gelegd worden, dus door het gat van bv de stadslamp heen in de lamp gelegd.

Suc6 ermee (Y)
Remi

Ik zou iig zeker een aparte schakelaar gebruiken, als je dat niet doet kun je denk ik wel eens in de problemen komen met oom agent.
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

stads lichtjes eruit strobes erin (Y)
ik heb ze op de mistlampen
(zijn er wel uit) aangesloten
(dus geen extra schakelaar)
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik had dat vroeger ook op mijn Clio.

Ik had toen kleine gaatjes geboord onder in mijn knipperlichten en dan doormiddel van het bijgeleverde rubbertje erin gezet.

Nog een opmerking!:
verleng de kabeltjes niet. dan gaan ze met verschillende snelheden knipperen, of 1tje doet het maar.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

o mijn god ga je er een discoauto van maken :wink: :wink:
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik had blauwe in mijn knipperlichten zitten en deed die eigenlijk alleen s'nachts aan op de snelweg en je staat er echt van versteld hoeveel mensen er dan ruimte voor je maken omdat ze denken dat je van de jutte ben
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

:lol: Da's het leuke werk
Als je dan een politiewagen tegenkomt heb je het wel te bezuren... die dingen zie je zonder zwaailicht aan in het donker zo moeilijk. Eens gehad toen ik met een neonbuisje aan langs een politie op een parkeerplaats reed. Ik zag ze kijken...
TheFinz

idd verleng de draden niet, komt niet goed...
stop ze ipv de stadslichten (alleen voor apk weer ff netjes fixen) en tap ergens 12 v vandaan en met een schakelaar naar je dashboard o.i.d en gaan!

(en met "gaan" hoop ik niet "kapot" wat dat doen ze ook erg snel, sorry maar kwaliteit is het niet, maar wel ff leuk om mee te rotzooien)

suc6!
Von Munghousen

Als ik strobes plaats is het niet in gewone wagens maar in de prioritaire voertuigen, wel wij boren in de lichtspiegel (meestal in de grootlichtspiegel) een gaatje waar de strobe juist in past en bevestigen deze, onze bedrading is emc afgeschermd en onze strobe's worden gestuurd vanuit een centrale stuureenheid, deze stuureeinheid wordt op een beschermende plaats gezet en wordt aangezet via een aparte schakelaar over een relais.
Von Munghousen

Als ik strobes plaats is het niet in gewone wagens maar in de prioritaire voertuigen, wel wij boren in de lichtspiegel (meestal in de grootlichtspiegel) een gaatje waar de strobe juist in past en bevestigen deze, onze bedrading is emc afgeschermd en onze strobe's worden gestuurd vanuit een centrale stuureenheid, deze stuureeinheid wordt op een beschermende plaats gezet en wordt aangezet via een aparte schakelaar over een relais.
-PAZ-
Über-Spammer

ik heb zo ook gehad, en had ze gemonteerd in mijn mist lampen, zag er top uit in het donker, maar jammer genoeg zijn ze wel heel erg kwetsbaar, want na een paar maanden waren ze weer al kapot

ik had gewoon achter in de behuizing van de lampen een gat geboord waar ze net door konden, en dan sluit het goed af, bij de set zitten otch rubbertjes om ze te monteren. apk is geen probleem, steek de schakelaar desnoods op een niet al te opvallende plek dan gah je daar nooit problemen mee hebben
R5GTT. Drive it like you stole it
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Von Munghousen schreef:Als ik strobes plaats is het niet in gewone wagens maar in de prioritaire voertuigen, wel wij boren in de lichtspiegel (meestal in de grootlichtspiegel) een gaatje waar de strobe juist in past en bevestigen deze, onze bedrading is emc afgeschermd en onze strobe's worden gestuurd vanuit een centrale stuureenheid, deze stuureeinheid wordt op een beschermende plaats gezet en wordt aangezet via een aparte schakelaar over een relais.
en waar kunnen we die bestellen ?
Plaats reactie