ik zoek een midden console voor mijn gtt, ben bij de renault dealer langsgegaan maar die kunnen mij niet aan degene helpen die ik zoek.
nou is mijn vraag of iemand van jullie misschien het bestelnr. en de kleurcode(grijs) ervan kunnen achterhalen.
ik zoek het grote midden console met de dubbele radiobak,bovenin zitten de knopjes(links en rechts voor de el. ramen e.d. in het midden boven zit een rechthoekig bakje.
daaronder zitten de radiobakken.
hij loopt erg hoekig, bij de renault hebben ze er wel een op de comp. staan maar daar kun je niet goed zien of er een dubbele bak in zit.
hij ligt niet op vooraad in belgie dus als ik hem bestel moet ik hem kopen.
wie kan mij helpen?
Ik heb nog een middenconsole liggen met maar een vak, zonder el. ramen bediening. Kleur grijs.
Ruilen ?
Ruilen ?
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 20 sep 2001 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
De Renault-dealer heeft toch een programma op zijn computer dat hij elke schroef van een Renault 5 op sijn scherm kan laten zien?
Ze kunnen echt alles voor je opzoeken, elke stukje bekleding, elk veertje, elke schroef, dus ook de bakken die jullie bedoelen.
Ik zou mooi naar een andere dealer gaan, of het nog eens netjes vragen.
Ze kunnen echt alles voor je opzoeken, elke stukje bekleding, elk veertje, elke schroef, dus ook de bakken die jullie bedoelen.
Ik zou mooi naar een andere dealer gaan, of het nog eens netjes vragen.
Laatst gewijzigd door Chris op do 20 sep 2001 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoi zover ik weet zit ie zoiezo in een 5 automaat ( die middenconsole ) hang me er niet aan op , maar ik heb hem uit een 5 automaat gehaald . bij van der tol in oudbeijerland , das een sloop.
Ik heb nog een midden console liggen met twee vakken.
Deze console komt volgens mij uit een Renault 11 txe, en heeft aan de linkerkant ruimte voor de electrische schakelaars en rechts daarvan zit een asbak met klep.
De kleur is licht grijs aan de onderkant en donker grijs aan de bovenkant.
Deze console moet volgens mij zo in de 5 passen.
Ik hoor het wel als je interesse hebt.
Mazzel,
Hagen
Deze console komt volgens mij uit een Renault 11 txe, en heeft aan de linkerkant ruimte voor de electrische schakelaars en rechts daarvan zit een asbak met klep.
De kleur is licht grijs aan de onderkant en donker grijs aan de bovenkant.
Deze console moet volgens mij zo in de 5 passen.
Ik hoor het wel als je interesse hebt.
Mazzel,
Hagen
Je kan er wel een heleboel as in kwijt. Zeker een sigaar of honderd!