Ik heb problemen met de afstelling van de auto, ik ben er al mee naar de garage geweest en die zeiden dat het goed moest zijn zo, maar nu draait hij rond de 2500 toeren als hij warm is. en eerst wou hij helemaal niet stationair draaien. is er iemand die weet wat ik eraan moet doen???
Misschien dat er een of andere storing in zit, maar in principe zou ik toch nog eens proberen om CO en stationair toerental correct af te stellen, met de daarvoor bedoelde stelschroefjes.
ik ben laatst met mijn 19 1.4 tr naar de apk geweest. en werd afgekeurd op de uitstoot. ik dacht dat ff snel op te lossen door aan de carberateur te draaien, maar die vent van de garage vertelde doodleuk dat alle 19's monojet systemen hebben.
dus injectie en geen carb. te vinden...
Als je wil kijken of ie lekt bij de carb (valse lucht) rij dan ff de auto lekker warm, kap open en spuit wat remmenreiniger (o.i.d.) er omheen.
Als ie lekt slaat ie af of gaat heel wazig lopen.
Ben vandaag nog ff naar garage geweest, het toerental liep nu op tot maximum, en ze hebben alles gecontroleerd en er bleek inderdaad een draadje los te zitten. weet niet precies waarvan, ik zal er morgen een foto van maken. hij loopt nu weer 'normaal' strationair. ongeveer 1200 toeren denk ik.
Volgens de monteur was hij zo het beste afgesteld voor het jaar door, weet het ook niet. Welke accupool moet ik losmaken of maakt dat niet uit. ik heb er ook een condensator tussen hangen, maakt dit uit???
Ik zei ook tegen die monteur dat hij rond de 900 toeren moest maken, maar hij zei dat het zo goed was. ik moet het nog maar afwachten. heb hem ook gezegd dat ik om info gevraagd had via RTC. vond ie volgens mij nie eg leuk,