Wie kan mij vertellen hoe je een in delen neerklapbare achterbank in een auto (GTT) monteerd waar die nog nooit in heeft gezeten... Ik heb er 1 gebregen van Pierre, maar ik heb al gezien dat er 2 ophang beugels voor missen in het midden.. en de in delen neerklapbare rugleuning heeft in het midden ook een extra steun.. hoe zit die bevestigd??
Wie kan even een foto maken van zijn in delen neerklapbare achterbank?? het gaat mij vooral om de zitting in het midden en de leuning ook in het midden van uit de kofferbak.
Hoe een indelen neerklapbare achtebank te monteren in een 5?
Als ik het zo lees lijkt het wel of je een achterbank in drie delen hebt...
Ik ben van een niet deelbare achterbank naar een deelbare gegaan uit een Gtt phase 2, maar dat was allemaal niks simpeler dan beugels in de gaten hangen en de rugleuningen vast schroeven
Ik ben van een niet deelbare achterbank naar een deelbare gegaan uit een Gtt phase 2, maar dat was allemaal niks simpeler dan beugels in de gaten hangen en de rugleuningen vast schroeven
-
- Contacteer:
ik heb hetzelfde probleem, die gaten voor die middelste beugels zitten er niet in....Chris@R5 schreef:Als ik het zo lees lijkt het wel of je een achterbank in drie delen hebt...
waarschijnlijk wordt het uit een andere gtt slijpen en in jouw gtt lassen...ps pas op met je benzinetank
-
hey ik heb ook een deelbare achterbank in mijn 5je maar ik heb in het het midden ook geen gaten/schroefdraad zitten en naar mijn weten is dat gewoon normaal en hoef je hem niet vast te gaan poppen.
de leuning in het midden is alleen steun, dus geen schroefgaten.
De tweedelige zitting heeft ieder twee beugels aan de voorzijde. Deze beugels moeten in 2x twee sleuven)Deze sleuven zitten op het chassis gelast (je zal dus deze uit een donor auto moeten halen) op het verticale gedeelte overgang bodemplaat-laadvloer. De achterzijde van de zitting wordt op de laadvloer vergrendeld (vergremdelingsmechanisme zit aan de zitting). Voor dit mechanisme zijn er ook twee opzetstukken met gaten op het chassis gelast. Ik heb helaas geen foto (zou het wel een stuk duidelijker maken).
De tweedelige zitting heeft ieder twee beugels aan de voorzijde. Deze beugels moeten in 2x twee sleuven)Deze sleuven zitten op het chassis gelast (je zal dus deze uit een donor auto moeten halen) op het verticale gedeelte overgang bodemplaat-laadvloer. De achterzijde van de zitting wordt op de laadvloer vergrendeld (vergremdelingsmechanisme zit aan de zitting). Voor dit mechanisme zijn er ook twee opzetstukken met gaten op het chassis gelast. Ik heb helaas geen foto (zou het wel een stuk duidelijker maken).
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
die middelste gleuven voor je zitting moeten er wel gewoon zitten! even sneetje in je bekleding maken
dat was bij mijn karig uitgevoerde 1.1 zelfs zo
en de leuning zit hetzelfde als een vaste leuning, slecht 2 boutjes, 1 links en rechts. bij de scheidingslijn van de leuning zitten aan beide zijden een steun/voetje die op de bodem rust.

en de leuning zit hetzelfde als een vaste leuning, slecht 2 boutjes, 1 links en rechts. bij de scheidingslijn van de leuning zitten aan beide zijden een steun/voetje die op de bodem rust.
Mrtn = Maarten
ik stond erbij en keek ernaar, mag zag ook alleen twee rubbers daar, zitten er misschien toch gleuven onder dan ?Mrtn schreef:die middelste gleuven voor je zitting moeten er wel gewoon zitten! even sneetje in je bekleding makendat was bij mijn karig uitgevoerde 1.1 zelfs zo
![]()
op die plekken zitten 2 stukken bitumen geplakt.. en daar steekt echt niets uit
die dingen moeten wat naar voren steken, van daar dat ik het opmerk er zit niets. Iedergeval die middelste dingen missen bij mij
:(

ja, dacht ik toch ook, mijn ogen zijn 150 percent.Abel schreef:op die plekken zitten 2 stukken bitumen geplakt.. en daar steekt echt niets uitdie dingen moeten wat naar voren steken, van daar dat ik het opmerk er zit niets. Iedergeval die middelste dingen missen bij mij
:(