Sinds vandaag heb ik een probleempje met me centrale deurvergrendeling. Als ik me knop op me sleutel in druk ging in het verleden de deur gelijk van slot,ook van een afstand ontgrendelen was geen probleem, nu moet ik zo'n 3-4 keer drukken wil me deur ontgrendelen (heb al nieuwe batterijen in me sleutels laten zetten).
Iemand misschien een idee waar aan het zou kunnen liggen ??
Bij voorbaat dank!!
Probleem centrale deurvergrendeling
-
ffies een offtopic vraagje (excuusjes), maar wel in hetzelfde straatje. Enig idee of die afstandsbedieninkjes nog los te krijgen zijn als auto zonder moet stellen? Of is het een kwestie van jammer maar helaas...
niet moeilijk doen, op de sloop liggen er zat waar de ontvanger en zo nog inzitten.
Kan alleen zijn dat je de hele set moet kopen: alle sloten en de ontvanger.
heb het zelf ook gedaan omdat ik maar 1 sleutel had en niet wis of de 2de bij de oude eigennaar was of gewoon verloren, koste me ongeveer 35 euro het geintje.

Richard Lemmen schreef:ffies een offtopic vraagje (excuusjes), maar wel in hetzelfde straatje. Enig idee of die afstandsbedieninkjes nog los te krijgen zijn als auto zonder moet stellen? Of is het een kwestie van jammer maar helaas...
wat je ook kunt proberen, maar dat is wel wat meer werk, is alle soldeer puntjes van je ontvanger voorzichtig opnieuw door solderen.
had zelf het probleem dat ie het helemaal niet meer deet, nadat er water was ingelopen vanaf mijn schuifdak!
alles doorgesoldeert en de boel goed afgedekt en nu werkt ie weer als een zonnetje.

cinzano schreef:Sinds vandaag heb ik een probleempje met me centrale deurvergrendeling. Als ik me knop op me sleutel in druk ging in het verleden de deur gelijk van slot,ook van een afstand ontgrendelen was geen probleem, nu moet ik zo'n 3-4 keer drukken wil me deur ontgrendelen (heb al nieuwe batterijen in me sleutels laten zetten).
Iemand misschien een idee waar aan het zou kunnen liggen ??
Bij voorbaat dank!!