Probleem R21 uit '89

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Gabri van der Veen
Über-Spammer

ik heb een 'klein' probleempje met m'n oude 21, als ik m start valt hij soms gewoon weer uit, soms rijd hij 10m en valt dan uit. kan dit een probleem met mn massa zijn zoals in de andere topics of is mn probleem groter :s

en dan nog wat. ik zoek al een tijdje een setje 15" velgen, maar de naafdiameter is dus groter als die van andere merken, is hier wat aan te doen of moet ik gewoon verder zoeken naar renault velgen
Riël
Über-Spammer

Wat betreft uitvallen kan veel zijn ... Daar moeten we nog wat info hebben wat je al hebt nagekeken. Vonkt ie niet, of krijgt ie geen benzine, of doet ie beide niet, wat voor motor ligt erin etc.

Wat betreft de velgen, vaak heb je, ook bij de andere merken, vulringen. Dan is de kans groot dat de naafdiameter van de velg toch groter is en gewoon past bij jouw, met een renault-maat vulring (die krijg je ook overal). Let een beetje op de et-waarde. Moet liggen tussen de 38 en de 20, lager kan nog wel maar dan zit je met je wielkasten. Over het algemeen is dit ook een kwestie van passen, ik heb op de 5 et12 probleemloos gehad zitten.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gabri van der Veen
Über-Spammer

het betreft dus een R21 1.7 gts uit '89
[img]http://picserver.student.utwente.nl/vie ... erver.jpeg[/img]

hij valt dus uit, maar als hij het eenmaal weer doet is het probleem ook over :s , daarom denk ik dat het iets electronisch is maar dat weet ik dus niet zeker
Plaats reactie