Regelmatig lees ik hier op het forum dat mensen een lasser zoeken. Nu heb ik pas geleden mijn GTT laten lassen door iemand bij mij uit het dorp.
Nu stond ik dus van de week effe met hem te praten over onze gedeelde hobby. Hij is zelf ook renault gek, heeft altijd GT Turbo gereden en rijdt nu zelf in een super strakke turbo1.
Na een tijdje had ik het er zo over dat er best wel mensen waren die behoefte hebben aan iemand die voor weinig laswerk willen laten doen. Hij zei als er mensen zijn die laswerk willen laten doen dat ze dan bij hem terecht konden.
Dus heb je laswerk wat zeer goed en voor niet te veel geld moet gebeuren stuur mij dan even een berichtje en ik breng je in contact met hem.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit persoon zeer strak en kundig werk levert (zie mijn topic) en dit tegen een hele scherpe prijs.
Laswerk, maar niemand die het wil / kan?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik weet er nog wel 1Mrtn schreef:idd een goeie tip, nu nog een spuiter erbij.....

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tecton in Schijndel
Heb er nu 2x een 5 laten lassen daar en die gast is goeeed

-
Wat heb je daar laten lassen en hoe duur was 't?Erik dLC schreef:Tecton in Schijndel![]()
Heb er nu 2x een 5 laten lassen daar en die gast is goeeed
![]()
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:

Helemaal omdat ik hier in de buurt niet echt zoiemand ken.
Ik kan....en wij(RTC) kunnen deze meneer waarschijnlijk heeeeel rijk maken!

Ooit, als ik geld heb om weer aan lassen te denken, krijg je nog wel een berichtje van me...
krijn.