Alpine A310
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
dat is idd waar, maar dat is ook erg simpel op te lossen,
ik deed dat altijd met een "ruggegraat".
ik deed dat altijd met een "ruggegraat".
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
bij een alpine moet je een paar massapunten maken.turbo5 schreef:Klopt,
Alleen heb je 1 nadeel wanneer je een Alpine hebt, massa is zeldzaam....
en zeker eentje rechtstreeks vanaf de accu naar het subframe met motor
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
dan heb jij nog nooit de bedrading van een alpine gezien zekerErik Olijnsma schreef:och bedrading is 1 van de meest makkelijke dingen om op te lossen (meestal)
das een nog groter drama dan bij de overige renaults.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
heb al aan meerdere alpines gewerkt, ook veel andere oude auto's
zeker de grote limousines uit de jaren 70 en 80 kunnen een ramp zijn
zeker de grote limousines uit de jaren 70 en 80 kunnen een ramp zijn
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Heeft iemand hier ervaring met het monteren van een polyester body-kit op een polyester auto? hoe zou zo'n body kit er op gaan ?
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b366/ ... Packgt.jpg[/img]
Dit is er een waar hij net op gezet is.
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b366/ ... e/a310.jpg[/img]
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b366/ ... Packgt.jpg[/img]
Dit is er een waar hij net op gezet is.
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b366/ ... e/a310.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
met heel veel geduld en preciesieturbo5 schreef:Heeft iemand hier ervaring met het monteren van een polyester body-kit op een polyester auto? hoe zou zo'n body kit er op gaan ?
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b366/ ... Packgt.jpg[/img]
Dit is er een waar hij net op gezet is.
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b366/ ... e/a310.jpg[/img]
is die onderste foto geen originele?
is echt lastig, vaak gaat het na een aantal jaren toch scheuren bij de aanhechtingen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
In het noorden van het land zit een specialist van alpines, die heeft ruime ervaring met polyester. Ze verkopen ook aplines, moet maar eens zoeken weet zo ook geen adres meer.turbo5 schreef:Heeft iemand hier ervaring met het monteren van een polyester body-kit op een polyester auto? hoe zou zo'n body kit er op gaan ?
gr sander
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
je bedoelt JPC in Veenwouden.
wás altijd een goede zaak, maar heeft nu een nieuwe eigenaar, en het schijnt geen naam meer te hebben
wás altijd een goede zaak, maar heeft nu een nieuwe eigenaar, en het schijnt geen naam meer te hebben
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik zeg niks
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
je weet wat ik bedoelLuco/Alpine-racer schreef:ik zeg niks
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
volgens mij is het een groep 4 en zelfs nog een S geloof ik
de jongen die mijn alpine doet heeft er nog een staan die opgebouwd moet worden
ik zou even bij de arcn informeren of er al mensen zijn die dit netjes hebben gedaan en ik kan het wel ff vragen aan erwin of je een keer langs mag komen om de kit te bekijken die zitt er erg netjes op en dat is vrij zeldzaam
inderdaad groep 4
http://www.marktnet.nl/Renault-alpine-a ... 263646.htm
de jongen die mijn alpine doet heeft er nog een staan die opgebouwd moet worden
ik zou even bij de arcn informeren of er al mensen zijn die dit netjes hebben gedaan en ik kan het wel ff vragen aan erwin of je een keer langs mag komen om de kit te bekijken die zitt er erg netjes op en dat is vrij zeldzaam
inderdaad groep 4
http://www.marktnet.nl/Renault-alpine-a ... 263646.htm
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
deze set zat er al op maar hij heeft er wel verstand vanturbo5 schreef:Hoi Luco,
Heeft hij foto's gemaakt van het erop zetten ??
Waarmee zet je het erop ?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
de onderste foto is een echte "S" goed te herkennen aan de deuren met een gat voor de sleutel en de drukknopLuco/Alpine-racer schreef:met heel veel geduld en preciesieturbo5 schreef:Heeft iemand hier ervaring met het monteren van een polyester body-kit op een polyester auto? hoe zou zo'n body kit er op gaan ?
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b366/ ... Packgt.jpg[/img]
Dit is er een waar hij net op gezet is.
[img]http://i23.photobucket.com/albums/b366/ ... e/a310.jpg[/img]
is die onderste foto geen originele?
is echt lastig, vaak gaat het na een aantal jaren toch scheuren bij de aanhechtingen
@ turbo5 ik zag dat je al je vraag op arcn had gegooid, jaap reit weet van polyester ook een hele hoop af....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja en een groep 4 is een 310 met een kitturbo5 schreef:ben al wat wijzer, kit word geschroeft en gepolystert
en een S is een originele af fabriek die zijn zeldzaam
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
snapte wat je bedoelde maar was ff extra infoturbo5 schreef:da bedoel ik nie...
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Deze heb ik gezien.. is ook een neppert.inderdaad groep 4
http://www.marktnet.nl/Renault-alpine-a ... 263646.htm
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wat is nep een originele groep 4 bestaat niet dat is altijd een kitturbo5 schreef:Deze heb ik gezien.. is ook een neppert.inderdaad groep 4
http://www.marktnet.nl/Renault-alpine-a ... 263646.htm
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
je wordt gek van de diverse types
vooral bij de A110 is het erg
vooral bij de A110 is het erg
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ff over de verschillen tussen 310-gr4 en een "S"
de S heeft altijd 2 slotgaten in de deuren
is onder de sideskirts altijd dicht
de hoeken die de uitbouw maakt, zijn vrij scherp, vaak zie je bij een groep4 kit dat de kit eigenlijk te glad/te mooi afgewerkt wordt
een echte "S" is altijd uit '84
en zo zijn er nog een heel hoop punten meer maar deze zijn het meest duidelijk
de S heeft altijd 2 slotgaten in de deuren
is onder de sideskirts altijd dicht
de hoeken die de uitbouw maakt, zijn vrij scherp, vaak zie je bij een groep4 kit dat de kit eigenlijk te glad/te mooi afgewerkt wordt
een echte "S" is altijd uit '84
en zo zijn er nog een heel hoop punten meer maar deze zijn het meest duidelijk
Ik vraag me toch echt af of er nergens een handleiding is voor het monteren van zn kit.. de een zegt wel schroeven de ander niet.. de een zegt met binnenschermen de ander weer niet. Ik weet het niet meer.
Laatst gewijzigd door turbo5 op vr 28 okt 2005 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
waarom 2 slotgaten?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
waarom?
jah goeie vraag, renault he
het verschil is dat bij die S er een gat is waar je de sleutel in steekt, en daar iets schuin onder zit een drukknop... bij een gewone 310 is het sleutelgat ook direct de drukknop...
@ turbo5 ik zal even wat foto's proberen te maken hoe mijn kit gemonteerd zit... misschien dat je er wat aan hebt..
jah goeie vraag, renault he
het verschil is dat bij die S er een gat is waar je de sleutel in steekt, en daar iets schuin onder zit een drukknop... bij een gewone 310 is het sleutelgat ook direct de drukknop...
@ turbo5 ik zal even wat foto's proberen te maken hoe mijn kit gemonteerd zit... misschien dat je er wat aan hebt..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
een s is gewoon een andere auto dan welke 310 dan ook, daaromkoorenkip schreef:waarom?
jah goeie vraag, renault he
het verschil is dat bij die S er een gat is waar je de sleutel in steekt, en daar iets schuin onder zit een drukknop... bij een gewone 310 is het sleutelgat ook direct de drukknop...
@ turbo5 ik zal even wat foto's proberen te maken hoe mijn kit gemonteerd zit... misschien dat je er wat aan hebt..
je kan op bijna elke 310 een groep 4 kit monteren maar dat maakt het geen s
denk dat het onderstel ook wel anders is
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
kom maar kijken
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.