ecu renault espace IV
niets mis met de ecu maar we willen weten hoe we de kilometerteller tijdelijk moeten stopzetten.
Een model met Siemens Phoenix ECU kan je de kilometerteller van stop zetten door het snelheidsignaal vanaf de bak te onderbreken.marjolein schreef:niets mis met de ecu maar we willen weten hoe we de kilometerteller tijdelijk moeten stopzetten.
Alleen krijg je dan problemen met de stationairregeling en een foutcode voor het ontbreken van het snelheidssignaal.
Een later model met Siemens Sirius ECU geeft ongeveer dezelfde problemen maar afhankelijk van de motor een potentiele kans op noodloop van de rekeneenheid.
Modellen met Bosch elektronica -> zie Phoenix ECU.
Maar dit riekt naar illegale bezigheden en meewerken aan criminele activiteiten doen we hier niet.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zover mij bekend, krijg je ook problemen met het ABS gedeelte.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
3x topic... Locken die hap...
En iemand die zich niet voorsteld na herhaaldelijk aandringen mag de deur gewezen worden wat mij betreft. Zeker iemand die vragen stelt over hoe ze bij een auto zaken moet veranderen om de boel te belazeren. Voor je het weet hangen er nog meer van dit soort personen rond.
Opzouten...
En iemand die zich niet voorsteld na herhaaldelijk aandringen mag de deur gewezen worden wat mij betreft. Zeker iemand die vragen stelt over hoe ze bij een auto zaken moet veranderen om de boel te belazeren. Voor je het weet hangen er nog meer van dit soort personen rond.
Opzouten...