Heeft er iemand ervaring met een voor spoiler voor een renault 19 ???????
Alvast bedankt Paul
Laatst gewijzigd door Visscher op wo 5 sep 2001 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
onder je voor-bumper....
Ofdat er hier iemand is die dat ook heeft.
Ofdat er hier iemand is die dat ook heeft.
nee, niet die rubbere lip, maar
Ik zag vandaag een jonge op school en die had er een echtte spoiler onder, net zoals een formule 1 auto. snap je nu wat ik bedoel. Die zijn voor mn 19tje ook wel te krijgen.
Ik zag vandaag een jonge op school en die had er een echtte spoiler onder, net zoals een formule 1 auto. snap je nu wat ik bedoel. Die zijn voor mn 19tje ook wel te krijgen.
Je bedoelt twee van die vleugeltjes met nog zo'n stuk plastic ertussen. Die zou dan in de plaats moeten komen van die rubber lip. Misschien via Autostyle. In de Max staan ook wel eens advertenties van universele "onderspoilers".
BTW: betekent "to spoil" ook niet zoiets als verpesten ?
BTW: betekent "to spoil" ook niet zoiets als verpesten ?
en ik wil er een voor onder mijn clio.
improve tuning bied hem aan voor 400 piek
erg veel geld.
maar ja dan heb je ook wat moois he.
improve tuning bied hem aan voor 400 piek
erg veel geld.
maar ja dan heb je ook wat moois he.
Precies, ik word begrepen..... 
Staat zeker wel strak!!!
Maar iemand daar dus ervaring mee of websites????
Thnx Paul
Staat zeker wel strak!!!
Maar iemand daar dus ervaring mee of websites????
Thnx Paul
Ik heb de wings besteld voor mijn R19, maar niet het tussenstuk, volgende week komen ze binnen (besteld van Autostyle), zal ik gelijk es mijn ervaring doorgeven...
BTW, ik zit wel nie met zo'n rubberen lip onder mijn originele voorbumper,dat zoek ik nog, maar waar kan ik die precies halen???
<font size=1>[ This message was edited by: duke on 2001-10-18 13:52 ]</font>
BTW, ik zit wel nie met zo'n rubberen lip onder mijn originele voorbumper,dat zoek ik nog, maar waar kan ik die precies halen???
<font size=1>[ This message was edited by: duke on 2001-10-18 13:52 ]</font>
-
Ik denk bij de Renault dealer. Zullen ze wel kunnen bestellen lijkt me...
en hoeveel kost zo'n ding dan ongeveer??? En hoeveel lager komt je voorbumper dan daarmee????
-
Die rubere strip is ongeveer 5cm maar hje moet wel zeker weten dat het voor de zelfde bumper is, want een 16v bumper is anders dan di evan een normale bij een Clio wel in iedergeval de lengte van de zijkant bedoel ik dan die van een 16V is langer..
Wat het kost durf ik niet te zegge maar kan je zo vragen zal niet zo duur zijn denk ik..
Wat het kost durf ik niet te zegge maar kan je zo vragen zal niet zo duur zijn denk ik..
-
Je bedoelt zoiets??
<a href="http://www.reichhard-motorsport.de/cgi- ... t=temartic" target="new">Klik hier</a>
<a href="http://www.reichhard-motorsport.de/cgi- ... t=temartic" target="new">Klik hier</a>