hallo,
ik wil een groote intercooler op mn gtt bouwne, maar ik zie allemaal verschillende mbt. de aansluitingen, 2 haakse, of een haakse en een rechte... ik weet t niet....
intercooler
Jah tis natuurlijk altijd passen en meten, je kan natuurlijk niet verwachten dat alles pasklaar is gemaakt voor je.
Alleen de complete kits van K-tec of die andere engelse gasten moet je zo kunnen monteren. Maja daar betaal je dan ook wel voor.
Leg eerst es duidelijk uit wat je wilt, hier worden we ook weinig wijzer van.
Vana Samco kun je iig wel allerlei verloopstukken krijgen waarmee je een hoop kunt, alleen kost dit wederom weer een hoop geld.
Alleen de complete kits van K-tec of die andere engelse gasten moet je zo kunnen monteren. Maja daar betaal je dan ook wel voor.
Leg eerst es duidelijk uit wat je wilt, hier worden we ook weinig wijzer van.
Vana Samco kun je iig wel allerlei verloopstukken krijgen waarmee je een hoop kunt, alleen kost dit wederom weer een hoop geld.
-
- Über-Spammer
Dat lijkt mij wel zo verstandig,
dan weet je tenminste ook zeker dat het in 1x past
dan weet je tenminste ook zeker dat het in 1x past

-
- Über-Spammer
Tja, als je goed werkende, passende spullen wil hebben moet je investeren.
Om meteen ff terug te komen op spuiten of tunen.
als je een ktec intercooler neemt en dan wel de front mount intercooler, dan het is het verstandig om ook de bumper te nemen, dus dan kan je die meteen ook spuiten
Om meteen ff terug te komen op spuiten of tunen.
als je een ktec intercooler neemt en dan wel de front mount intercooler, dan het is het verstandig om ook de bumper te nemen, dus dan kan je die meteen ook spuiten

-
- Über-Spammer
Das alvast verstandig.