ik heb vorige week op de sloop in oudehaske een 16v spoiler kunnen kopen..
nu zit er op de 16v kleine inkepingen waar je de spoiler inklikt, maar die inkepingen zitten niet op mijn clio 1.8 rt, dies is helemaal strak..
hoe kan ik die spoiler het beste monteren???
gewoon een kwestie van goed vastplakken???
en blijft dat dan wel zitten?? want er komt wel veel druk op te staan..
heefti iemand dit eerder gedaan?? of weet iemand hoe het moet???
hoor het graag,
alvast bedankt, lennart
monteren van clio 16v spoiler op een 1.8 rt. hoe??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vastplakken met dz plakband of kit. Heb ik ook gedaan en zit al 1,5 jaar goed.lenny_R schreef:ik heb vorige week op de sloop in oudehaske een 16v spoiler kunnen kopen..
nu zit er op de 16v kleine inkepingen waar je de spoiler inklikt, maar die inkepingen zitten niet op mijn clio 1.8 rt, dies is helemaal strak..
hoe kan ik die spoiler het beste monteren???
gewoon een kwestie van goed vastplakken???
en blijft dat dan wel zitten?? want er komt wel veel druk op te staan..
heefti iemand dit eerder gedaan?? of weet iemand hoe het moet???
hoor het graag,
alvast bedankt, lennart
Als je hem vastplakt op een droge vet vrije ondergrond en tijdelijk vastplakt voor het drogen van de kit kan er neits gebeuren.
vastplakken met "schilderstape" dat wit/gele, dan beschadig je je lak ook niet. na ongeveer 24 uur is kit uitgehard/droogt en kan de tape er zonder problemen af.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Ik heb het ook zelf op mijn clio gedaan.
Nou heb ik bij de Brezan speciale kit hiervoor gehaald die ze normaal altijd gebruiken om spoilers mee vast te zetten. Gewoon even vragen en ze weten meteen wat je nodig hebt.
(zie ook: Hoe bevestig je een dakspoiler op een Clio? )
Viel echt heeeeel erg mee! Ik had toen ook nog nooit zoiets gedaan.
Was "gewoon" alles even goed ontvetten.
Kit op de spoiler smeren
Vast drukken, even vast houden
Laten drogen
Ik hoefde het niet eens te klemmen ofzo, het zat al meteen goed vast. Ik heb hem nog wel een paar minuutjes met mijn pa vast gehouden em goed vast gedrukt.
Success ermee
Nou heb ik bij de Brezan speciale kit hiervoor gehaald die ze normaal altijd gebruiken om spoilers mee vast te zetten. Gewoon even vragen en ze weten meteen wat je nodig hebt.
(zie ook: Hoe bevestig je een dakspoiler op een Clio? )
Viel echt heeeeel erg mee! Ik had toen ook nog nooit zoiets gedaan.
Was "gewoon" alles even goed ontvetten.
Kit op de spoiler smeren
Vast drukken, even vast houden
Laten drogen
Ik hoefde het niet eens te klemmen ofzo, het zat al meteen goed vast. Ik heb hem nog wel een paar minuutjes met mijn pa vast gehouden em goed vast gedrukt.
Success ermee
okeej thnx guys, heb zaterdag ff ramenkit gehaald.
ik ga nu eerst mijn kunstof spoiler meespuiten in de kleur v/d auto (zwart metallic)
heb hiervoor zon motip bus gekocht, bij de verfspeciaalzaak zeiden ze dat dit overeen kwam met de kleurcode 676 noir black.
duz nu maar hopen dat de kleur niet teveel afwijkt en dan kitten maar!!!
thnx
ik ga nu eerst mijn kunstof spoiler meespuiten in de kleur v/d auto (zwart metallic)
heb hiervoor zon motip bus gekocht, bij de verfspeciaalzaak zeiden ze dat dit overeen kwam met de kleurcode 676 noir black.
duz nu maar hopen dat de kleur niet teveel afwijkt en dan kitten maar!!!
thnx