Hallo,
Ik vroeg me af wat voor een maat sproeier dr in een carb van een GTT Ph 1 moet.
Nu weet ik dat dr 2 soorten carbs zijn, maar waar het mij vooral om gaat is de maten die er standaard in zitten, en wat voor een maat wordt aangeraden op +/- 0.9 bar. En ook of dit alleen de hoofdsproeier moet zijn of ook andere sproeiers.
Want op dit moment loopt ie veels te arm. Omdat dr witte aanslag in me uitlaatspruitstuk zit en me wagen bij >0.5 bar en hoge(re) toeren niet meer zo goed doortrekt als dat ie zou moeten.
Nu heb ik nog een andere carb liggen, dus die ga ik eerst ff proberen, maar ik denk dat die hetzelfde geeft. Het gaat om een carb van een Ph1 blok.
Alvast bedankt.
[R5GTT] Sproeier?
Standaard is 120 voor allebei de fase's met kleine afwijkingen van +/- 2 geloof ik.
Voor 0.9 bar zou ik een 130 sproeier of een 135 sproeier nemen. Denk dat de 130 ook wel voldoet en dant blijft ie ook nog een beetje zuinig.
Voor 0.9 bar zou ik een 130 sproeier of een 135 sproeier nemen. Denk dat de 130 ook wel voldoet en dant blijft ie ook nog een beetje zuinig.
niet te groot idd, want je benzineverbruik gaat drastisch omhoog anders, en slecht voor je olie en zuigers.
-
standaard is de hoofdsproeier 120 inderdaad.
Ik persoonlijk vindt 130 voor 0,9 bar wel behoorlijk veel..
Ik zo met zon druk voor 125 gaan.
Ik persoonlijk vindt 130 voor 0,9 bar wel behoorlijk veel..
Ik zo met zon druk voor 125 gaan.