[Clio RSi] Foto's van carkits gevraagd

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
~thijs~
Contacteer:

Effe een snelle uitleg! Ik heb bij mijn siemens S55 een gratis carkit gehad :) Nu heb ik gister mijn carkit zo goed als helemaal laten inbouwen, behalve dat ding waar je telefoon inzit! We konden geen echt geschikte plek vinden om dat ding vast te zetten aangezien ik liever niet ga boren in me interieur nu zit ie vrij vast met een beugel achter mij kachel unit (tussen de kachelunit en het klokje)

Nu vraag ik me af hoe jullie dat gedaan hebben met jullie Clio's fase 1 en 2, graag fotoos :foto:
Laatst gewijzigd door ~thijs~ op wo 1 okt 2003 14:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Jesper16v
Contacteer:

Ik had em geboort bij zeg maar de passagiers zijn linker been. Was altijd wel oppassen met mensen die achterin wilden gaan met de stoel naar voren klappen.
~thijs~
Contacteer:

heb je daar geen fotoo van? van hoe die vast zit
Rob_16V_Zwolle
Contacteer:

Jesper16v schreef:Ik had em geboort bij zeg maar de passagiers zijn linker been. Was altijd wel oppassen met mensen die achterin wilden gaan met de stoel naar voren klappen.
zelfde hier :)

heb hem ook aan het gedeelte van de autoradio bak geschroeft.

Past perfect en ja alleen uitkijken met mensen die achterin willen springen
ITdAnGeR is nu beter bekend als: Rob_16V_Zwolle

Get used to it :) or else ......... :S
Floris
Contacteer:

ik zag laatst ergens (ik dacht op marktplaats) dat je een beugeltje kon bevestigen aan de zijkant van de autoradio. Hoef je dus niet te schroeven in je interieur! :)
Joost R

Floris schreef:ik zag laatst ergens (ik dacht op marktplaats) dat je een beugeltje kon bevestigen aan de zijkant van de autoradio. Hoef je dus niet te schroeven in je interieur! :)

Dat gaat volgens mij niet in een clio omdat de radio zo diep weg ligt.

Ik heb hem zelf vestigd aan de gaten die de vorige eigennaar er in geboord had. Jammer van de gaten, maar ze zaten er toch al in. Is wel een mooie positie.

Ik zal zo even een foto maken als ik thuis ben.
~thijs~
Contacteer:

Joost R schreef:
Floris schreef:ik zag laatst ergens (ik dacht op marktplaats) dat je een beugeltje kon bevestigen aan de zijkant van de autoradio. Hoef je dus niet te schroeven in je interieur! :)

Dat gaat volgens mij niet in een clio omdat de radio zo diep weg ligt.

Ik heb hem zelf vestigd aan de gaten die de vorige eigennaar er in geboord had. Jammer van de gaten, maar ze zaten er toch al in. Is wel een mooie positie.

Ik zal zo even een foto maken als ik thuis ben.
met die radiobeugel zit ie nu achter me kachel unit, maar dat zit niet echt lekker
Joost R

Anonymous

had je al meerdere carkits gehad? of vorige eigenaar? zie nl. nogal wat gaatjes in de zijkant van de middenconsole

[edit]ah je had de overbodige foto's al verwijderd:D [/edit]
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 1 okt 2003 16:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Joost R

Yr! schreef:3x 3 dezelfde foto's ... iets te veel van het goede :wink:

had je al meerdere carkits gehad? of vorige eigenaar? zie nl. nogal wat gaatjes in de zijkant van de middenconsole
dubbel posts zijn al weg :D

Ennuh, check een paar posts omhoog :wink:
Anonymous

hmm beetje overbodige post dus van mij, :p

ik had het ong net zo mijn carkit... gewoon 2 gaten voor de bevestiging er in geboord (beetje onvermijdelijk vind ik)
Joost R

Jah maar het is moeilijk over je hard te verkrijgen als de gaten er nog niet in zitten en je ze er zelf in moet boren.
~thijs~
Contacteer:

Ik zal is kijken of ik binnenkort een foto kan maken van hoe het nu zit bij mij

iig alvast thanx voor de fotoos en meer is altijd welkom
Plaats reactie