Losse accu

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Bennie

Ik ben gisteren de hele dag met mijn autootje bezig geweest en de accu is 3x leeggeraakt... Hij zit niet goed vast, zou dat het probleem kunnen zijn? Ik heb m een paar maanden geleden door laten meten maar de accu was gewoon nog goed? Kep er wel een versterker inzitten, kan het daar misschien aan liggen?
antoine
Car: Renault Clio III RS

furious_tuning schreef:Ik ben gisteren de hele dag met mijn autootje bezig geweest en de accu is 3x leeggeraakt... Hij zit niet goed vast, zou dat het probleem kunnen zijn? Ik heb m een paar maanden geleden door laten meten maar de accu was gewoon nog goed? Kep er wel een versterker inzitten, kan het daar misschien aan liggen?
Wat bedoel je met niet goed vast zitten?De accu of de aders die er op aan gesloten zijn?Heb je de hele dag muziek aan gehad zonder dat je motor draaide?
Bennie

ant1 schreef:
furious_tuning schreef:Ik ben gisteren de hele dag met mijn autootje bezig geweest en de accu is 3x leeggeraakt... Hij zit niet goed vast, zou dat het probleem kunnen zijn? Ik heb m een paar maanden geleden door laten meten maar de accu was gewoon nog goed? Kep er wel een versterker inzitten, kan het daar misschien aan liggen?
Wat bedoel je met niet goed vast zitten?De accu of de aders die er op aan gesloten zijn?Heb je de hele dag muziek aan gehad zonder dat je motor draaide?
Nee, het blok lijkt maar aan 1 hoek vast te zitten, verder heb ik maar heel ff de muziek aan gehad?
antoine
Car: Renault Clio III RS

furious_tuning schreef:Hij zit niet goed vast, zou dat het probleem kunnen zijn?
Nee maar ik zal hem wel vast gaan zetten , en van dat ff aanzetten van je radio kan het ook niet liggen.Ik denk dat je accu niet meer oplaad.
Floris
Contacteer:

Je moet hem vastzetten, dit ook voor je eigen veiligheid. Als je een ongeluk krijgt kan dit een gevaarlijk projectiel worden. PS: check je dynamo, wanneer de dynamo kapot is of niet goed aangesloten zit, laad je accu niet meer op, met een kapotte accu tot gevolg!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Check je waterpeil eens van je accu. Als ie aan de lege kant is dan moet je 'm effe bijvullen (met gedestileerd water!) en kijken of ie het dan wel doet. Maar ik vrees dat je accu aan zijn eind is. Ik heb het laatst ook gehad. Als de koelfan aanstond als ik mijn contact afzette, dan kon ik 'm direct niet meer starten. Dus had ik een nieuwe accu gehaald en nu start ie weer perfect! :D
Plaats reactie