
[Clio16V]Olie druk en Olie pijl meters
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Ik neem aan dat het een 5GTT is??
zo ja: oliepijlsensor zit in je carterpan en je oliedruksensor zit dacht ik net achter je radiateur, het is het apparaatje wat tussen de olieaanvoerslang van je turbo en je motor zit.
Correct me if I`m wrong.
En de kabeltjes zijn volgens mij precies lang genoeg dus je kunt ze niet zo snel verwisselen.
zo ja: oliepijlsensor zit in je carterpan en je oliedruksensor zit dacht ik net achter je radiateur, het is het apparaatje wat tussen de olieaanvoerslang van je turbo en je motor zit.
Correct me if I`m wrong.
En de kabeltjes zijn volgens mij precies lang genoeg dus je kunt ze niet zo snel verwisselen.
ff voor de duidelijkheid namens marko 
Gaat om een clio 16V waar het blok uit is geweest. Stekker zit wel op de peil/temp combi sensor, en we hebben deze gevolgd en de kabel komt uit in een open stekker bij vlak bij de abs pomp. We kunnen nergens vinden waar die stekker in kan. Blok is er een keer uitgeweest, dus vermoedelijk dwaalt die stekker wel ergens rond, maar de vraag is WAAR. Hoe loopt die kabel vanaf die sensor origineel??

Gaat om een clio 16V waar het blok uit is geweest. Stekker zit wel op de peil/temp combi sensor, en we hebben deze gevolgd en de kabel komt uit in een open stekker bij vlak bij de abs pomp. We kunnen nergens vinden waar die stekker in kan. Blok is er een keer uitgeweest, dus vermoedelijk dwaalt die stekker wel ergens rond, maar de vraag is WAAR. Hoe loopt die kabel vanaf die sensor origineel??
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Hmm ok ik keek naar z`n avatar en dacht dat die een 5je had.
Info over een clio heb ik niet dus ik hou lekker m`n mond dicht.
Info over een clio heb ik niet dus ik hou lekker m`n mond dicht.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
sorry, zat even niet op te letten.
de temp/druk meter zit zit iets rechts en onder je olie filter van voren af gezien. Het ziet eruit als een bout die in je blok zit met drie draden. Die drie draden lopen dan over in een stekker na zo'n 10 cm (ongeveer). Hij loopt dan als het goed is achter je peilstok langs (daar zit die stekker volgens de werkplaatshandleiding) en zal zo omhoog lopen
de temp/druk meter zit zit iets rechts en onder je olie filter van voren af gezien. Het ziet eruit als een bout die in je blok zit met drie draden. Die drie draden lopen dan over in een stekker na zo'n 10 cm (ongeveer). Hij loopt dan als het goed is achter je peilstok langs (daar zit die stekker volgens de werkplaatshandleiding) en zal zo omhoog lopen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Sorry Tom, het is nog niet helemaal duidelijk...
ff voor de duidelijkheid nog. Gaat om een clio 16V waar het blok uit is geweest. Stekker zit wel op de peil/temp combi sensor, en we hebben deze gevolgd en de kabel komt uit in een open stekker bij vlak bij de abs pomp. We kunnen nergens vinden waar die stekker in kan. Blok is er een keer uitgeweest, dus vermoedelijk dwaalt die stekker wel ergens rond, maar de vraag is WAAR. Hoe loopt die kabel vanaf die sensor origineel??

Tom schreef:sorry, zat even niet op te letten.
de temp/druk meter zit zit iets rechts en onder je olie filter van voren af gezien. Het ziet eruit als een bout die in je blok zit met drie draden. Die drie draden lopen dan over in een stekker na zo'n 10 cm (ongeveer). Hij loopt dan als het goed is achter je peilstok langs (daar zit die stekker volgens de werkplaatshandleiding) en zal zo omhoog lopen