Kan je makkelijk bij de motortjes?ander ff kijken of er spanning op komt,zo ja dan zijn het de motortjes of de aandrijving,zo nee dan zijn het mischien de schakelaars en/of de bedrading.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
ik begrijp hieruit dat beide motortjes (raampjes) het niet meer doen. Dan ligt het dus zo goed als zeker niet aan de mechanismen achter in de auto. Check zekeringen en bekabeling naar de schakelaar en de schakelaar zelf eens
Heb je dat knopje in je middenconsole niet op de slotstand staan??? Heb je vast al bekeken, maar je weet nooit
Dat knopje stuurt een relaitje (kan je horen als je hem indrukt), en die regelt weer de voeding naar de 2 schakelaars in de middenconsole achter, en vanaf daar gaan ze naar de motortjes. Als de zekeringen oke zijn zou ik gewoon bij de schakelaars beginnen met meten, want daar kom je makkelijk bij.
Bart V schreef:Heb je dat knopje in je middenconsole niet op de slotstand staan??? Heb je vast al bekeken, maar je weet nooit
Dat knopje stuurt een relaitje (kan je horen als je hem indrukt), en die regelt weer de voeding naar de 2 schakelaars in de middenconsole achter, en vanaf daar gaan ze naar de motortjes. Als de zekeringen oke zijn zou ik gewoon bij de schakelaars beginnen met meten, want daar kom je makkelijk bij.
Fuck ik zit nooit aan die knop, dus ik was hem vergeten... ik ga gelijk ff kijken