[clio 16v] kapje ir verwijderen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
mark -19- 16v

mijn clio heeft lekkage bij de antenne

nu wil ik dat kapje eraf halen aan de binnenkant dus bij de ontvanger van je afstandbediening en de 2 leeslampjes.

nu zie ik alleen geen schroefjes en voordat ik ergen een voorzichtig een schroevendraaier tussen zet wil ik eerst weten of dit wel kan en hoe.

ps lekkage bij antene er ff ag kit erin en er weer op niet teveel kit natuurlijk

weet iemand de oplossing?
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
RO 16v

Het bakje van de lichtjes kan je er voorzichig uitwippen, zit niet vast met schroefjes, dan kan je zo bij de moer van de antenne.
Emiel

Volgens mij moet je met een platte schroevendraaier even het normale en het leeslampje eruithalen. Je kunt dan de stekker loshalen van het ir en hem eruithalen, of de ir naar buiten drukken en dan de stekker erafhalen.

Emiel
mark -19- 16v

oke ik weet het kapje is eraf zie ook die moer

maar als ik het nu waterdicht wil hebben he moet ik dan van binnen uit kitten of van boven het dak? en dan later de antenne er opdrukken wel als je net gekit hebt natuurlijk
Emiel

Ik heb hem bij een 19 er toen afgehaald, kit onder het voetje aan de buitenkant gedaan, en toen de moer er weer opgedraaid. Kijk uit met de hoeveelheid kit, dat wanneer je de moer aandraaid, het niet onder het voetje wegkomt, is zo lastig weer schoonmaken.

Succes,

Emiel
Eelko

Lekkage toevallig in de wasstraat ontstaan....??? :D
Bij mijne is het zuignapje dat de antenne naar beneden houd eraf geschoten. De borstels duwden toen de antenne de verkeerde kant op!!!! :(

Beetje kit aan de bovenkant tussen dak en antenne en dan weer vastzetten. Gaat dan helemaal goed komen!!
succes
Tom
Moderator
Car: MB

aangezien je in iedere wasstraat je antenne moet verwijderen :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Eelko

Maar het vervelende is dat je de antenne van een clio er niet afkrijgt... :D (of je moet hem eraf breken)
Marcel B.

Je kan em eraf draaien, maar meestal zitten ze muurvast :evil:
Don't walk the grass... smoke it
Jasper16v

heeft iemand er misschien ook een kortere antenne opzitten ? zo ja, hoe is het breik dan v/d radio ?
mark -19- 16v

Jasper clio 16v schreef:heeft iemand er misschien ook een kortere antenne opzitten ? zo ja, hoe is het breik dan v/d radio ?
ik heb een kortere antenne erop zitten

maar moet eerst me radio aansluiten had namelijk geen converter van die stekkers hmmm morgene zit hij erin als het goed is en dan zal ik het zo snel mogelijk posten
Foeke

Marcel B. schreef:Je kan em eraf draaien, maar meestal zitten ze muurvast :evil:
Precies, maar zovaak is dat ook niet nodig. Ze kunnen hoogstens je antenne verbuigen maar niet eraf draaien >-)
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Dr.Turbostein

ik heb een korte antenne, wel met versterkertje en heb er geen probleem mee.Ze staat achteraan op mijn dak.
Dr.Turbostein

ik heb een korte antenne, wel met versterkertje en heb er geen probleem mee.Ze staat achteraan op mijn dak.
Plaats reactie