[GTT[ CO-schroefje?
Bestel een nieuwe bij RenaultBas MC2.0 schreef:Wie weet of de CO-schroef van een GTT anders is dan die van een andere R5 of is ie gewoon hetzelfde?
77 01 034 196
Kosten iets van 94 eurocent. Zou ik niet gaan pielen met een 2de hands schroefje en een rubbetje wat misschien gaar is. Heb me er donderdag ook 5 gehaald. Ben je meteen ervanaf
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Hij is wel besteld, maar da's al 2 weken geleden. Vandaar dat we een andere hebben opgezocht, maar die komt niet uit een GTT...Michel S. schreef:Bestel een nieuwe bij RenaultBas MC2.0 schreef:Wie weet of de CO-schroef van een GTT anders is dan die van een andere R5 of is ie gewoon hetzelfde?
77 01 034 196
Kosten iets van 94 eurocent. Zou ik niet gaan pielen met een 2de hands schroefje en een rubbetje wat misschien gaar is. Heb me er donderdag ook 5 gehaald. Ben je meteen ervanaf
2 weken. Heb de mijne donderdag besteld en vrijdag om 9.00 opgehaald. Geen andere dealer in de buurt?Bas MC2.0 schreef:Hij is wel besteld, maar da's al 2 weken geleden. Vandaar dat we een andere hebben opgezocht, maar die komt niet uit een GTT...Michel S. schreef:Bestel een nieuwe bij RenaultBas MC2.0 schreef:Wie weet of de CO-schroef van een GTT anders is dan die van een andere R5 of is ie gewoon hetzelfde?
77 01 034 196
Als je asap 1 moet hebben, pm je adres gegevens anders door. Dan stuur ik je 1 op met de post. Dan heb je het dinsdag in huis als het goed is
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Let goed op dat je een CO-schroef krijgt met het juiste type schroefdraad. Er zijn twee verschillende soorten voor de gtt!!!!! (grove en fijne spoed). De twee zijn niet uitwisselbaar dus controleer voorzichtig of het schroefje goed past.
succes,
ejk
succes,
ejk