alvast thnxxxx

maar iets minder betaalbaar denkclio_rally schreef:DTA is gewone een ander motormanagement. Laten we zeggen dat je er een betere compu in legt, beter af te stellen en dus mooier je motor te tunen. Maar goed, DTA is goed, maar er zijn wat systemen die nog wat verder gaan, nog meer kernvelden etc...
Gijs
ik heb het gelezen, en net ook de rest van je site bekeken! ik moet zeggen -->Xedrah schreef:Ik was 4000 euro kwijt. Maar dan wel helemaal compleet!
Ik kan er urenlang over vertellen, maar ik raad jullie aan om eerst het verslag op mijn website te lezen. Het zijn 17 pagina's of zo met heel veel foto's en goede uitleg dus daar heb je wel wat aan.
Daarna wil ik wel vragen beantwoorden
idem en ook reactie is gelijk... echt vet!-Ray- schreef:ik heb het gelezen, en net ook de rest van je site bekeken! ik moet zeggen -->Xedrah schreef:Ik was 4000 euro kwijt. Maar dan wel helemaal compleet!
Ik kan er urenlang over vertellen, maar ik raad jullie aan om eerst het verslag op mijn website te lezen. Het zijn 17 pagina's of zo met heel veel foto's en goede uitleg dus daar heb je wel wat aan.
Daarna wil ik wel vragen beantwoorden
Donnie wat sta je daar nou met je grote bek... Zeg het, zeg het, zeg het...
Dat blokkie past mij ook welspeedline schreef:[img]http://www.vejmotorsport.dk/nyheder/IM000298.JPG[/img]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Renault Sport Rallye F7R 700 series 2-litre engine.
Minimaal 205pk totwel 300pk met throttle bodies/ einzeldrosselklappen/ multi gasklep inlaatsysteem.
Wat deze (multi gaskleppen) voor effect hebben op een 1800/ F7P ? Met (een) andere krukas, drijfstangen, zuigers, cilinderkop, kleppen, klepveren, klepschotels, nokkenassen, uitlaatsysteem, inlaatsysteem, injectors en nog wat onderdelen zijn toerentallen van boven de 8000min-1 mogelijk. Dan komt er afhankelijk van de setup toch gauw een 180 tot 270pk vrij. Hoe hoger het vermogen hoe kleiner de spreiding van het koppel zal zijn en des te slechter rijdbaar de auto zal worden in het dagelijks verkeer. Ook je versnellingsbakverhoudingen dienen dan de nodige aanpassingen te ondergaan.
Maar ja budget is alles...Succes en greetingz, Zzpeedie
![]()
Donnie wat sta je daar nou met je grote bek... Zeg het, zeg het, zeg het...
nope maar wie weet loop je nog eens wat tegen het lijf en kan het goedkoperXedrah schreef:Heb je dat geld ervoor over, itdanger?itdanger schreef:heheh klinkt lekkerrrrrrrr
hoorde van Arjen ook al dat het wel vet veel geld kon gaan kosten.
rond de 3000 euro
maar het geluid moet AWSOME zijn
for the TB's
STAATSLOTERIJ
AANSTAANDE WOENSDAG BEKENDMAKING TREKKING
Uw deelnemernummer: 320979xx
aja,leg me dat eens uitXedrah schreef:Tja, rationeel bekeken heb je gelijk. Echter, we praten hier over tuning van een auto en dat is volgens mij altijd zinloos, tenzij het je HOBBY is. Hobbies mogen geld kosten en tuning is daar heel geschikt voor... Geld moet rollen en dat gaat immers het beste op vier wielen!![]()
PS Die turbo kun je jezelf besparen, want throttle bodies in combinatie met een turbo heeft geen zin. Tis het een of het ander.
Of je moet er 4 compressors opzetten ofzoXedrah schreef:Die turbo kun je jezelf besparen, want throttle bodies in combinatie met een turbo heeft geen zin. Tis het een of het ander.