Heey. Ik heb een composetje gekocht en nu wou ik die in mijn deurenpanelen gaan hangen. Maar bij deze composet zit nogal een grote midtoner bij (climax weet ik is een kut merk) Maar nou vroeg ik me af of deurpanelen makkelijk verkrijgbaar zijn op bijvoorbeeld de sloop of iets, voor het geval ik ze verneuk of een kleiner composet heb. En wat gaat zo'n panneel kosten.
je kan die midtoner beter in je dash bouwen op de originele plek van de 10cm speaker.
Staat veel netter.
voor het beste SQL resultaat zet je hem zo ver morgelijk de hoek in op de bovenkant van je dashboard. maar je daarvoor moet je in je dash boren en aangezien je climax hebt gekocht maakt die SLQ ja ook niet echt veel uit.
Ben nogal een leek op ICE gebied, dus misschien nogal een erg simpele vraag. Mijn radio heeft 4 x 45W uitgang. Achter zitten twee speakers in de hoedenplank en op 1 uitgang zit een actief baspijpje. Heb nog 1 uitgang over, maar wil dus ook graag speakers voorin. Wat kan ik beter doen: Deze uitgang splitten en dus 2 kleine speakers (of tweeters)in de deuren maken of t baspijpje eraf halen en links en rechts wat grotere drie- of tweeweg speakers maken? Weet iemand dus ook hoe diep ze mogen zijn om ze in de deuren van een S kwijt te kunnen? En als ik voor het splitten kies, hoeveel wat speakertje moet ik dan hebben?
~Haas~ schreef:Ben nogal een leek op ICE gebied, dus misschien nogal een erg simpele vraag. Mijn radio heeft 4 x 45W uitgang. Achter zitten twee speakers in de hoedenplank en op 1 uitgang zit een actief baspijpje. Heb nog 1 uitgang over, maar wil dus ook graag speakers voorin. Wat kan ik beter doen: Deze uitgang splitten en dus 2 kleine speakers (of tweeters)in de deuren maken of t baspijpje eraf halen en links en rechts wat grotere drie- of tweeweg speakers maken? Weet iemand dus ook hoe diep ze mogen zijn om ze in de deuren van een S kwijt te kunnen? En als ik voor het splitten kies, hoeveel wat speakertje moet ik dan hebben?
die basspijp eraf halen de basspijp speelt nu dus op je linker of rechter voorkanaal dat ken dus niet heb je geen tulp uitgangen op je radio????
~Haas~ schreef:Ben nogal een leek op ICE gebied, dus misschien nogal een erg simpele vraag. Mijn radio heeft 4 x 45W uitgang. Achter zitten twee speakers in de hoedenplank en op 1 uitgang zit een actief baspijpje. Heb nog 1 uitgang over, maar wil dus ook graag speakers voorin. Wat kan ik beter doen: Deze uitgang splitten en dus 2 kleine speakers (of tweeters)in de deuren maken of t baspijpje eraf halen en links en rechts wat grotere drie- of tweeweg speakers maken? Weet iemand dus ook hoe diep ze mogen zijn om ze in de deuren van een S kwijt te kunnen? En als ik voor het splitten kies, hoeveel wat speakertje moet ik dan hebben?
die basspijp eraf halen de basspijp speelt nu dus op je linker of rechter voorkanaal dat ken dus niet heb je geen tulp uitgangen op je radio????
haas, officieel moet dat pijpje van twee kanten signaal hebben. Als je echter maar één kant geeft dan speeld ie veel beter (ik denk dat de bassen anders in tegenfase staan ofzo). toen ie in mijn auto lag had ik gewoon 4 speakers aangesloten op de juiste draden en het pijpje samen met één speaker achter geschakeld
gewoon een versterker voor je basspijp als je je basspijp op je gewoone speaker uitgang aansluit filtert ie ook niet de hooge tonen is wel goed voor je basspijp