Kijk hier eens: <a href="http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=a ... &n=&t=&wp=" target="_blank" target="_new">http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=a ... &t=&wp=</a>
Zou dit kunnen of kan je alleen aluminium polijsten???
Erg mooi. In principe kan je alle metalen polijsten, ijzer koper maakt niet uit, het resultaat zal wel anders zijn voor de verschillende materialen.
Waarom wil je in godsnaam een VW logo in je kleppendeksel ?? 
Volgens mij kan het wel met een goede klodder commandeur ??
Volgens mij kan het wel met een goede klodder commandeur ??
aluminium=polijsten
staal=verchromen

staal=verchromen

ik hoef natuurlijk geen vw logo in mijn kleppendeksel
het gaat mij natuurlijk om dat glimmende!@!

Ik denk niet dat hammerite echt blijft zitten met de warmte van je blok?On 2001-08-02 17:57, kliko16v wrote:
mooi schuren, en spuiten met hammerite verf
Weet ik toch..On 2001-08-02 19:57, Job-turbo wrote:
ik hoef natuurlijk geen vw logo in mijn kleppendekselhet gaat mij natuurlijk om dat glimmende!@!
Probeer met commandeur nr 5 (ff uit mijn hoofd) en dan met een poest draaiding op je boor machine. (wel goed bewegen anders krijg je van die hele mooie poetscirkels) Daar wordt hij niet zo glimmend van als op die foto, maar het scheelt je een boel pieken. Ik kan mij nog wel herinneren, dat een wiel van een brommer verchromen 125,- kostte. Commandeur kan je geloof ik bij de esso halen.
Ik denk niet dat hammerite echt blijft zitten met de warmte van je blok?
[/quote]
UHMM HAMMERITE is HITTEBESTENDIG!!!!!!!
Ik denk niet dat hammerite echt blijft zitten met de warmte van je blok?
[/quote]
UHMM HAMMERITE is HITTEBESTENDIG!!!!!!!
tering Paul, je bent echt dit hele forum aan het napluizen he?

GreetZ M8!
-----------------
Happy 5GTTurbo Owner (not driver at the moment) looking for a decent tuner!
<font size=1>[ This message was edited by: ZjorZ on 2001-10-09 21:41 ]</font>

GreetZ M8!
-----------------
Happy 5GTTurbo Owner (not driver at the moment) looking for a decent tuner!
<font size=1>[ This message was edited by: ZjorZ on 2001-10-09 21:41 ]</font>
Polijsten is goed te doen, eerst iets groffer en dan fijner werkt het snelst. Verchromen kan ook, het kan zijn dat je kleppendeksel dan kromtrekt en gaat lekken, dit gebeurd bij mijn werten niet vaak maar kan wel !
Polijsten is het mooiste. Als ze gaan erchromen en het oppervlak is niet goed glad dan gaan ze meetal polijsten. Het prbleem is als ze nog gaan napolijsten dan kunnen ze niet in de hoekjes komen en als je zelf polijst kun je dat vaak mooi wegwerken !
Succes !!
Vragen altijd welkom !
Polijsten is het mooiste. Als ze gaan erchromen en het oppervlak is niet goed glad dan gaan ze meetal polijsten. Het prbleem is als ze nog gaan napolijsten dan kunnen ze niet in de hoekjes komen en als je zelf polijst kun je dat vaak mooi wegwerken !
Succes !!
Vragen altijd welkom !