Plus en min pool op de Alpine kwe 844e kabel.

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anonymous

Wie heeft ooit toevallig deze kabels geinstalleerd en weet waar op deze kabel zich de + en - 12v zich bevinden? normaal zitten er bij iso kabels schema's maar helaas bij deze Alpine kabels niet.
Ik wil nl de + en - aftappen voor de carkit, en dat dus graag achter het dashboard, ik kan natuurlijk best een kabel met stekker naar de sigarettenaansteker maken maar krijg je weer zoveel kabels in je kabine, is niet zo'n fraai gezicht, ik werk ze liever weg.

Bob Walberg walberg@xs4all.nl
Super 5 Devil

Ooit van een multimeter gehoord?
-pool is zwart en +pool is rood en geschakelde +pool is geel. Dit is volgens mij bijn altijd zo. Iemand bevestiging???
Rally is NOT a crime!
My only limit, is the limit of my car!
Robke
Car: Lexus IS250

Bijna goed, geel is de continu plus en rood is de geschakelde plus.
Anonymous

Super 5 Devil schreef:Ooit van een multimeter gehoord?
-pool is zwart en +pool is rood en geschakelde +pool is geel. Dit is volgens mij bijn altijd zo. Iemand bevestiging???
Dat is juist ja, maar afgezien dat de kleuren op die kabel niet kloppen is een multimeter ook geen optie, daarvoor moet die kabel EERST aangesloten zijn en da's nu juist het grootse probleem, waar en hoe. Ik kan natuurlijk ook van de gewone ingebouwde (iso) kabel de + en - aftappen maar ik wil het sooitje aansluiten zonder daadwerkelijk onomkeerbaar in te grijpen in de hardware, dus als ik die Renault om de een of andere reden ooit weer in moet ruilen, dat ie in ongeschonden staat weer terug kan. Dus niet gaan boren doorknippen enzo.

Bob Walberg walberg@xs4all.nl
Anonymous

Hoewel mijn Clio van halverwege 99 was bleek ik toch een 845 kabel te moeten hebben (voor model 2000) ipv de 844.
Die tabellen van Alpine moet je dus voorzichtig mee zijn, anders kost het je een extra kabel.
Plaats reactie