Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Rob.H

Na een voorzichtig te gaan kijken wat er onder de bubbels zit op het achterscherm was t toch iets wat ik niet verwacht had.
Deze gaatjes zaten een stuk lager dan de bel zat:
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032319/ ... 91400l.jpg[/img]
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032319/ ... 45431l.jpg[/img]
Dit stuk lak brak in 1 keer helemaal af.
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032319/ ... 17860l.jpg[/img]
Als nood oplossing heb ik het maar met polyester dicht gemaakt.

Heeft iemand een MAG lasapparaat dat ik kan lenen?
Ollie

Altijd enge beelden dit...
Bram (vospower)

Auw kut Rob, die velgen zijn echt wel tegek! Ik dacht dat het borbets waren?

Ik zal proberen om het lasapparaat te lenen, zie ik je strax?

@ paul1916v: aangemeld :p
MarcoG
Contacteer:

@MarcoG: Was jij vandaag in maastricht?!
Zoja Kijk dan eens naar de massa van je achterlichten. :s
Zonee, mooie 16v gezien in maastricht :wink:
Hey MJ, ja ik moet wel in maastricht geweest zijn. Ben vanochtend door een motorrijder even geattendeerd op hetzelfde feit lol! :lol: Ik wist het echt niet dat die dingen brandden. Toeval zeg...dus ik rij als een clown rond nu.
Waar zit die massa van de achter-uit-rij-lichten???

@Rob.H Die roest lijkt me wel mee te vallen. Als ik de foto's goed bekijk lijkt het probleem me wel van de achterkant te komen. Kom je daar eigenlijk wel makkelijk bij??? Zijn in elk geval makkelijke vrij rechte stukjes om nieuwe plaatjes in te lassen. (Y)
Marcel J.

Ollie schreef:Altijd enge beelden dit...

Leg de spiegel dan opzij...
MarcoG
Contacteer:

Jee, altijd slimme opmerkingen hiero maar als je iemand vraagt waar de massa van de achteruitrijlichten zit weet niemand het... :wink:

Nou?

En waar zit iedereen vanavond trouwens? Maastricht? Sittard?
Marcel J.

MarcoG schreef:Jee, altijd slimme opmerkingen hiero maar als je iemand vraagt waar de massa van de achteruitrijlichten zit weet niemand het... :wink:

Nou?

En waar zit iedereen vanavond trouwens? Maastricht? Sittard?
Sorry :~ Kzou het idd niet weten, maar kzou gewoon de lichtunit eens eruitslopen en de contacten nakijken cq schoonmaken en inspuiten. Leek iig erop dat het feller ging branden (of knipperen) toen je remde dus ergens zit een vaag contactje :D

IIG wel een mooie wagen (Y) BTW hoe zit het met je wielophanging?!
MarcoG
Contacteer:

Wielophanging wordt aan gewerkt :) Te beginnen: gewoon met een setje tweedehands assen en draagarmen van een 19 16v. Ik begin gewoon en zie wel waar het schip strand MJ. Binnenkort meer.
Maf, dus als ik rem gaan mijn achteruitrijlichten branden... :p
Bram (vospower)

of doe je broek aan :p

sorry voor het niet terug belle, bel je morgen wel ff..
Rob.H

Dit zijn nog foto's van gisteren:
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032512/ ... 45034l.jpg[/img]
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032512/ ... 01430l.jpg[/img]
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032512/ ... 77539l.jpg[/img]
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032512/ ... 28013l.jpg[/img]
Bram zijn project met de EVO Kit.

[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032512/ ... 83416l.jpg[/img]
Velgen die maar net om de remklauw passen.

[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032512/ ... 69296l.jpg[/img]
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032512/ ... 60197l.jpg[/img]
En nog een berg fantasie met deze R5 GTT onderdelen op de clio.

[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032512/ ... 34994l.jpg[/img]
Het moet nog wat beter afgewerkt worden maar het is al niet meer zo zichtbaar.
Bram (vospower)

:) :D

ideeen genoeg :smoke:
MarcoG
Contacteer:

Gaaf 5Žje Bram. Hopelijk komt ie ooit af :wink: lol! Blijft een gaaf project. Zou ook wel zoŽn sleutelauto willen hebben...en plek ervoor.

Ik dacht dat ie naar de spuitert zou gaan? Wanneer gaat dat gebeuren? En welke kleur wordt ie?
Bram (vospower)

Hij gaat naar de spuiter als hij er klaar voor is, maar het 5je is nog vrij jong en weet nog niet of ie eraan toe is.. maar ik hoop zo snel mogelijk, nieuwe deadline is 29 april :p En hij wordt geel, en dan ook echt geel :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Aardig project! :worship:

Wie rijdt er in Limburg ook alweer met die Bleu Sport met happer op de kap?
Marcel J.

Nou die rijd nog niet maar is van Wilco.

Bram bent goed bezig (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Klopt ja!

Bram, projecttopic?! (Y)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ik rij niet ben aan het wachten op de slangen maar dan zal hij wel weer de garage uitkomen en dan effe inrijden en dan weer garage in want hij moet in juli bij de spuiter verschijnen .en helaas slecht nieuws hij wordt niet meer blauw solly .
maar inderdaad bram goed bezig boy maak erwat van en uhm ik zeg niks maar uhm 8) jat die velgen van rob die staan mooi onder de jouwe :)
MarcoG
Contacteer:

Je kunt em ook spermakleurig maken, kun je em zelf bijspuiten als je een kras hebt. :wink:

Hey Rob, heb je je remklauwen gelakt? Ik heb dat ook gedaan maar na 2 dagen zagen ze weer net zo verrot uit als in het begin. Welke lak heb je gebruikt?

Heb de achterlichtunits losgehaald en achter elke unit zit een massa, zat volgens mij prima in elkaar. Dus probleem ligt ergens anders :( Ik blijf zoeken...voorlopig de zekering van de achteruitrijlichten eruit gehaald, dus daar heeft niemand even last van hehe!
Rob.H

Nee ik heb ze nog niet geverft, dat doe ik als ik de velgen erop ga zetten. En dat is pas over een paar maandjes. Maar ik heb wel al verf liggen. (speciaal voor op remklauwen)
Minder leuke tegenvaller gehad van het weekend, was donderdag bij bram iets van de remklauw gaan flexen. Waren er blijkbaar miljoenen metaal stofdeeltjes op de lak gewaaid. Na een regenbui s'nachts was dat vrijdag dus goed zichtbaar. Maarja met vegen, poetsen en waxen ging het er niet vanaf. Heb ik gisteren avond en vandaag de hele morgen de auto met commedant kunnen poleisten. Was een ... werk :( :( :( :(
MarcoG
Contacteer:

Rob, waren die deeltjes gewoon op de lak gewaaid of stond je naast je auto te flexen en spoten de vonken tegen je wagen aan?
Nou weet je waarom sommige mensen zenuwachtig worden als iemand in de buurt van hun auto staat te flexen denk ik. Volgende keer even oppassen.
Bram (vospower)

Chris schreef:Klopt ja!

Bram, projecttopic?! (Y)
ik had achteraf gezien wel een topic kunnen openen, maar ik heb het meeste over mn project gewoon in dit topic gezet :)
De auto is gelukkig bijna af :)

@ marcoG: :lol:
MarcoG
Contacteer:

Ha Bram...hey, kunnen we niet een mooie schuur bouwen daar bij jullie? Met plek voor 3 autos ofzo. :beer: Plek zat daar, en dan kan die ouwe schuur ook tegen de vlakte. Maken we voor de schapen ook wel een nieuw hok. (Y)
Bram (vospower)

MarcoG schreef:Ha Bram...hey, kunnen we niet een mooie schuur bouwen daar bij jullie? Met plek voor 3 autos ofzo. :beer: Plek zat daar, en dan kan die ouwe schuur ook tegen de vlakte. Maken we voor de schapen ook wel een nieuw hok. (Y)
Haha weet je wat, we beginnen gewoon ons eigen beun bedrijf :p Dan zorg ik dat de autos er goed uitzien, en jij zorgt ervoor dat ze hard gaan (Y)
MarcoG
Contacteer:

Of mijn toerenteller klopt niet, of een 16v is standaard begrenst op 7000 toeren of nog meer. Ik heb em net doorgetrokken tot 7000, denkende dat bij 6800 de peut op zou zijn, maar niks.
Fijn, met 200+ietsje op de klok een afrit nemen en rustig remmen met die nieuwe remmetjes (Y) woaaa!!! :)

Dan ben ik de "quality"-manager....:"daar gaat ie niet harder van"
Patrick L.

7100 rpm gaat de begrenzer erin, standaard.
Marcel J.

Hey marco brand het achteruitrijlicht altijd?! Tkan ook de achteruitrijschakelaar zijn, alleen zou die dan niet meer moeten branden, maar misschien dat ik mij hierin vergis. Heb je verder de lichtunit ook zelf bekeken en de draden?! Misschien ergens een breukje. Trouwens met betere remmen rij ik wel harder :p

@Rob: heb je geluk gehad dat het er vanaf is gekomen. Voor het zelfde geld brand het in de lak :s

@Wilco: wat heeft hoen gisteren gemaakt?! Kwas ff compleet brak dus khad geen zin om te komen kijken (S) Misschien dat ik vandaag ff bij je langs fiets als de garage open is...die van mij is iig wel open
wilco blue

we zijn vierde geworden in de klasse .dus een vette prestatie want met een clio 2.0 16v rijden in de klasse t/m 3,2 is niet niks.Maarja de renautl was betrouwbaar dus reden we gewoon onze rondjes zonder problemen en de bmw-tjes sneuvelden of hadden soms kleine problemen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

wilco blue schreef:ik rij niet ben aan het wachten op de slangen maar dan zal hij wel weer de garage uitkomen en dan effe inrijden en dan weer garage in want hij moet in juli bij de spuiter verschijnen .en helaas slecht nieuws hij wordt niet meer blauw solly .
Maakt toch niet uit, moet je alleen je naam ff aanpassen. ;)

Bram, jammer man, had het graag ff helemaal gevolgd! Kun je niet alsnog een opsomming maken in een nieuw topic?
wilco blue

ja uhm wilco flipflop dat is een mooie ja 8)
Patrick L.

wilco blue schreef:we zijn vierde geworden in de klasse .dus een vette prestatie want met een clio 2.0 16v rijden in de klasse t/m 3,2 is niet niks.Maarja de renautl was betrouwbaar dus reden we gewoon onze rondjes zonder problemen en de bmw-tjes sneuvelden of hadden soms kleine problemen.
rijdt Robert nu in een clio?
en de BMW dan, of hoe zit dat :s
antoine
Car: Renault Clio III RS

Laat me raden, de bmDoubleyou was kapot/nog niet klaar daarom met de clio gestart om toch punten te halen? :p
Marcel J.

antoine schreef:Laat me raden, de bmDoubleyou was kapot/nog niet klaar daarom met de clio gestart om toch punten te halen? :p
IDD :lol:

@Patrick: al wat gehoort van Heerlen?!

Ze zijn bij reno trouwens onderdelen kwijt geraakt die ik besteld had :evil: Twee weken wachten voor nop :(
Patrick L.

[
@Patrick: al wat gehoort van Heerlen?!
Nee nog niet , komende week eens bellen....
MarcoG
Contacteer:

MJ Licht brand idd altijd. Zal die schakelaar eens opspeuren en nakijken. Lichtunit heb ik gisteren al uit elkaar gehad (beide) en daar leek alles in orde. Massa maakt dat lampenzootje dus meteen achter de lichtunit :wink:
Marcel J.

Bah kword gek van de spagetti :evil: wat was een GTT toch fijn om aan te sleutelen (L)
Gesloten