Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Rory schreef:Je gaat me nooit geloven Merijn, maar ik zal vanavond met bewijs komen op MSN! Dat blonde mokkel , die bi dus die jullie ook weleens gezien hebben, heeft me serieus gevraagd voor een trio!
En nee ik lieg niet!
als je er nou een filmpie van schiet Die vrouwen hoeven er in principe nix van te weten...
Denk dat merijn wel in de kast wil zitten met zijn cam
Whaha en dan net met zn knop buiten de kastdeur komen zeker... jah foto/film!
Rory schreef:Je gaat me nooit geloven Merijn, maar ik zal vanavond met bewijs komen op MSN! Dat blonde mokkel , die bi dus die jullie ook weleens gezien hebben, heeft me serieus gevraagd voor een trio!
whahah... Nee, als ik niet mee zou kunnen doen, wie doet er dan mee. Dat vraag ik me af, lul! Beter dat 'ie 2 bi-wijven regelt. Da's veruit het geilst, lijkt mij.
En anders denk ik dat Rico ook wel even wil invallen.
Merijn schreef:Heerlijk, man... Gerimd worden terwijl je haar beft. whahahahha
Whahaha nou nee dankje, de Rimbo word niet gerimmed!
Moet er niet aan denken man, lig ik dat wijf hard te douwen voel ik ineens iets in mn rug/kont prikken...
Dit vrijgezelle leven bevalt me opzich wel zo... genoeg te sjansen elke week, en word zelfs voor die shit gevraagd. Nog nooit zoveel spanning gehad whaha
Dit vrijgezelle leven bevalt me opzich wel zo... genoeg te sjansen elke week, en word zelfs voor die shit gevraagd. Nog nooit zoveel spanning gehad whaha
Het kan ook tegen je gaan werken als je teveel wilt
Idd hehe...en dan heb je opeens niks meer om te naaien...denken ze allemaal dat je alleen maar sex wil? Gelukkig zijn er dan ook nog degenen die het daar mee eens zijn
Voor je t weet moet je worsthappen...nou, lekker zeg, denk je lekker triootje, wordt t deepthroaten
Mjah daarom ben ik er ook bang voor Dadelijk zit er iets in mn moel of kont... en dat voorrecht is alleen voor Merijn weggelegd!
weet niet of ik dat een voorrecht wil noemen, maar goed...
We hebben al weer bijna een pagina vol met deze onzin, dus we gaan lekker.
Jullie mogen het afmaken, ga maar weer eens verder met mijn tentamens leren, anders gaat het morgen niet goed komen
jeroen.k schreef:Idd hehe...en dan heb je opeens niks meer om te naaien...denken ze allemaal dat je alleen maar sex wil? Gelukkig zijn er dan ook nog degenen die het daar mee eens zijn
MAAAAARRRR als je constant van vrouwen wisselt is er niks aan de hand De afgedankte modellen zeg je gedag en de nieuwe verwelkom je haha
jeroen.k schreef:Idd hehe...en dan heb je opeens niks meer om te naaien...denken ze allemaal dat je alleen maar sex wil? Gelukkig zijn er dan ook nog degenen die het daar mee eens zijn
MAAAAARRRR als je constant van vrouwen wisselt is er niks aan de hand De afgedankte modellen zeg je gedag en de nieuwe verwelkom je haha
Alleen zo jammer dat die vrouwen elkaar altijd lijken te kennen ofzo
En nee ik lieg niet!
Man oh man...FNO here I come
Mjah moet je maar eens vaker komen dan nooit, dan zie je soms nog weleens lekkere wijven voorbij komen