Basic schreef:We gingen vandaag fftjes naar de zwarte markt
En op de terugweg maar even in ijmuiden op gtt jacht
Helaas konden we er maar 2 vinden
En dan rijd je niet ff door Beverwijk
net wakker, haar alle kanten op, koud onder de douche vandaan staan er 4 gasten met een BMW een beetje om je wagen heen te draaien. voordat ik wat aan had en naar buiten wilde stappen rijden ze weer weg....
je had wel ff aan mogen bellen!
hahhaahah ja we moesten gewoon even kijken naar je gtt!! echt gaaf bakkie man!! volgende keer zullen we aanbellen! maar wel paar mooie pics geschoten
-Ray- schreef:ja is toch raar... denk wat moeten die gasten nou met die beamer?? (wel erg vet geluid in trouwens! ) sta je lekker aan je zak te krabben
was die maat van jullie er niet bij die op zoek is naar een GT?
hahaha ja inderdaad. we waren in de buurt en moesten kijken he... maar die gasten waar ik mee was zijn allen niet op zoek naar een gtt. alleen patrick wil 1 maar lekker geluidje he in de beamer en dat voor een standaard uitlaat
Vrijdag middag in Wassenaar een zwarte GTT in het centrum met 14'' 5 spaak velgjes en een niet standaart GTT spoilertje. Kenteken al sla je me hartstikke dood. Geen RTC kenmerken behalve dan de RTC pleur stikker onder de ruitenwisser
Basic schreef:mwah... ze weten niet wat subtiele styling is...
foute spiegels, foute grill...
ze hadden hem volgens mij naar de wensen van de eigenaar gemaakt,
Gister (zondag) Clio 16V gespot op de A5 zwart geen RTC kenmerken en geen bijzondere opties behalve dat ie een turbo geluid maakte knipperde nog wel ff iemand van hier?
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden(en ze kosten ook genoeg)
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Zonet gespot in Veendam:
- Renault 19
- Kleur: blauw
- Staat: netjes
- Tuning: Williams sticker en Haai die het ichtus vissie opeet sticker achterop, op de zijruitjes mannetje dat over japanse auto's pist sticker, geblindeerde zij- en achterruiten. Andere voor- en achterbumper. Lampjes op de zijkant van de bumpers. 5 spaaks licht metalo's.
Bijzonderheden: De ex-auto van Edwin19.
ik kwam hem vanmorgen dus ook tegen in Sappemeer. om te janken zo zag ie eruit
Nog vergeten te melden, maar nog zeker de moeite waard. Een paar dagen geleden in Gennep, een
blauwe Clio II, 3.0 V6. Had hem tot nu toe alleen maar op plaatjes gezien. (Ja, inderdaad, zo eentje als op mijn foto <-- hiernaast)
Heeft er iemand eigenlijk al die tijd dat het-(De onbekende Renault topic)- loopt,al de kentekens bijgehouden van alle wagens die voorbij zijn geflis in dit topic, moeten er ondertussen al aardig wat zijn.