Interessante meuk op marktplaats
-
- Über-Spammer
Dat kan, maar hoeft niet. Een kunststofdeel word vaak gespoten met andere blanke lak, terwijl ook het merk, toegevoegde pigmenten in basislak, bindmiddelen etc kunnen toedragen aan kleurverschil.
Ideaal scenario is natuurlijk de losse delen spuiten in dezelfde lakstraat als waar de auto doorheen gaat. Dit gaat echter niet omdat de droogtemperatuur in zulke lakstraten veel te hoog ligt voor kunststof delen.
Ideaal scenario is natuurlijk de losse delen spuiten in dezelfde lakstraat als waar de auto doorheen gaat. Dit gaat echter niet omdat de droogtemperatuur in zulke lakstraten veel te hoog ligt voor kunststof delen.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Dat hebben we ook gezien op een foto van de bumper van mijn Mégane.
De achterbumper heeft aanmerkelijk meer 'sinaasappelhuis' dan het plaatwerk.
De achterbumper heeft aanmerkelijk meer 'sinaasappelhuis' dan het plaatwerk.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Moderator
- Car: Megane
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Iemand een Alpine GTA voor weinig? http://link.marktplaats.nl/520956813
-
- Contacteer:
Iemand nog een oude megane met 250 pk
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lsjri2xcppwl
Sander zijn megane rs gaat de deur uit trophy voor 10.500
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mkhodvzjttzm

Sander zijn megane rs gaat de deur uit trophy voor 10.500
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=mkhodvzjttzm
Dar zijn dus gewoon 150pk's Het verbaast me continue hoe vaak er gelogen wordt op MP. Dan staan er verkeerde vermogens of worden 8V auto's aangeboden als zijnde 16V.Leon Cozijn schreef:Iemand nog een oude megane met 250 pk![]()
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Die moet je regelmatig flink op z'n ballen trappen, anders koekt die hele motor dicht. Probleem is dat de gemiddelde automobilist totaal geen idee heeft hoe ze moeten autorijden, laat staan doorrijden....
Bij het overgrote merendeel van deze motoren zijn heel veel problemen wat betreft vervuiling van de motor...
Het is zeker géén F7R, maar een geheel andere motor, de eerste Renault motor met directe injectie. Die techniek hebben ze geloof ik van Mitsubishi overgenomen met de geflopte GDI motoren bekend uit de Carisma.
Bij het overgrote merendeel van deze motoren zijn heel veel problemen wat betreft vervuiling van de motor...
Het is zeker géén F7R, maar een geheel andere motor, de eerste Renault motor met directe injectie. Die techniek hebben ze geloof ik van Mitsubishi overgenomen met de geflopte GDI motoren bekend uit de Carisma.
-
- Moderator
- Car: MB
Dit is een IDE blok Rob. De motor in de ad lijkt toch een f7r met de wokkel.
[img]http://images.azdmotors.co.uk/vehicles/ ... 40x480.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Daar klopt dus helemaal niks van.
Is een complete ph1 (1995-1999 gebouwd), dashboard motor & buitenkant & slotje in R portier.
Bouwjaar 2000? Ide op kenteken???
Kleur is ook niet van een Ph1
Is een complete ph1 (1995-1999 gebouwd), dashboard motor & buitenkant & slotje in R portier.
Bouwjaar 2000? Ide op kenteken???
Kleur is ook niet van een Ph1
ah ja was de f5r, nu weet ik het weer..Tom schreef:Dit is een IDE blok Rob. De motor in de ad lijkt toch een f7r met de wokkel.
dat van het vervuilen, komt dat door de egr?
-
- Car: R19.R
Komt door de EGR & de carterventilatie die ook in de inlaat gedumpt wordt.
Bij de laguna II hebben ze de EGR weggelaten maar die vervuild ook nog door de carter ventilatie. Als je die ook nog afdopt en op tijd zorgt voor een schoon luchtfilter gaat het goed, mits de injectoren goed werken en niet vervuild zijn. F5R is een F4R zonder variabele kleptiming maar met directe injectie. Ondanks het ontbreken van de viarabele kleptiming ligt het koppel toch hoger als een F4R.
De werking is overigens geheel anders als bij de gdi motoren die volgens een ander principe werken (lean burn), ide maakt alleen gebruik van het voordeel van een hogere compressie.
Bij de laguna II hebben ze de EGR weggelaten maar die vervuild ook nog door de carter ventilatie. Als je die ook nog afdopt en op tijd zorgt voor een schoon luchtfilter gaat het goed, mits de injectoren goed werken en niet vervuild zijn. F5R is een F4R zonder variabele kleptiming maar met directe injectie. Ondanks het ontbreken van de viarabele kleptiming ligt het koppel toch hoger als een F4R.
De werking is overigens geheel anders als bij de gdi motoren die volgens een ander principe werken (lean burn), ide maakt alleen gebruik van het voordeel van een hogere compressie.
Laatst gewijzigd door Maarten-Jan op di 17 jan 2012 9:33, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo Wikipedia is er niets bij 

-
- Car: R19.R
Je leert wel eens wat als je wat mensen helpt met zo'n ding in een laguna II, ze zijn wel betrouwbaar te krijgen maar als je er omheen kan lopen zou ik het wel doen 

-
- Contacteer:
je mag hem kopen hoor 

-
- Contacteer:
Dat begrijp ik ziet er echt heel gaaf uit waarom verkoop je hem eigenlijk?
een ander plan die tzt wel bekend gemaakt word
word de motor verkocht dan is het klaar, word ie niet verkocht zal ik miss in de toekomst nog verder gaan met het project

word de motor verkocht dan is het klaar, word ie niet verkocht zal ik miss in de toekomst nog verder gaan met het project

die ga je niet verkopen
ik heb mijn raceblok ook een tijdje geprobeerd te verkopen.
in nederland wil men wel €1000,- betalen maar dan houd het wel op.
gewoon afbouwen heb ik uiteindelijk ook maar gewoon gedaan.
ik heb mijn raceblok ook een tijdje geprobeerd te verkopen.
in nederland wil men wel €1000,- betalen maar dan houd het wel op.
gewoon afbouwen heb ik uiteindelijk ook maar gewoon gedaan.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Ik merk het wel, het is niet dat ik het geld nodig heb.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Lastige markt, voor deze prijs zal iemand die een eigen project doet liever de motor zelf opbouwen omdat je dan zeker weet hoe je het in elkaar gezet hebt.
Iemand die het niet zelf kan kan voor deze prijs ook een blok kopen bij een gerenomeerd bedrijf.
Zegt natuurlijk niks over hoe dit blok in elkaar zit op welke manier dan ook.
Iemand die het niet zelf kan kan voor deze prijs ook een blok kopen bij een gerenomeerd bedrijf.
Zegt natuurlijk niks over hoe dit blok in elkaar zit op welke manier dan ook.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik denk persoonlijk niet dat je voor deze prijs een blok met dezelfde specs koopt maargoed.
Zoals ik zei: ik zie het wel
Zoals ik zei: ik zie het wel

-
heb nog wel een leuk blokkie voor je tuur 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Als je wat wilt verkopen kan je m'n naam wel normaal zeggen?
Nee dankje, een atmo motor in een gtt kán niet.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan makkelijktutuur schreef:Als je wat wilt verkopen kan je m'n naam wel normaal zeggen?![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Klopt Jo, alleen is de markt natuurlijk wel lastig, wat ik net al zei.-jo- schreef:wat ik hierboven lees is kant en klare onzin. Als je een serieus en deftig blok hebt willen mensen wél geld uitgeven.
Iemand die het zelf kan zal liever zelf een blok opbouwen omdat die dan weet hoe het zit en meestal meer vertrouwen in zichzelf heeft dan een ander.
Iemand die het niet zelf kan zal dus op zoek gaan naar een blok, alleen denk ik dat die mensen eerder een blok kopen bij iemand die daarom bekend staat.
Dat zegt niks over dit blok, maar over de gedachtengang van de meeste mensen.
Bullsh*t,
een kenner bekijkt het in onderdelen, ik leg het even uit:
setje wossner drijfstangen: 1200 €
setje wossner zuigers: 700 €
kop revisie: 3-500 €
setje nokkenassen: 700 €
setje verstelbare nokkenassen: 250 €
dichtingsets, distributie, lagers, oliepomp, waterpomp,balanceren,arbeid, enz
begin maar te rekenen...
een kenner bekijkt het in onderdelen, ik leg het even uit:
setje wossner drijfstangen: 1200 €
setje wossner zuigers: 700 €
kop revisie: 3-500 €
setje nokkenassen: 700 €
setje verstelbare nokkenassen: 250 €
dichtingsets, distributie, lagers, oliepomp, waterpomp,balanceren,arbeid, enz
begin maar te rekenen...
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
jo als je opmerkingen als "Klink klare onzin" en "Bullshit" nou eens weg laat garandeer ik je dat een gesprek veel prettige door anderen wordt ervaren. Tipje van mijn kant 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jo, een kenner zal ook kijken wie het gebouwd heeft, je kan er voor 15.000 euro spullen in stoppen, maar als je het niet goed in elkaar zet dan gaat het stuk.
Voorbeelden genoeg.
Dus mensen doen het zelf of geven goed geld uit bij een goede motorenbouwer of kopen van iemand die al een bepaalde reputatie heeft opgebouwd.
Verder zie ik geen verstelbare nokkenassen en nokkenassen.
Dus qua materiaal kan het voor deze prijs heel goed, ja uren, als jij al je uren moet gaan rekenen verkoop je ook niks meer Jo, dat weet je ook donders goed, maar het gaat niet over dit blok, het gaat over de gedachtengang, of koop jij ook zomaar een blok van een wildvreemde?
Voorbeelden genoeg.
Dus mensen doen het zelf of geven goed geld uit bij een goede motorenbouwer of kopen van iemand die al een bepaalde reputatie heeft opgebouwd.
Verder zie ik geen verstelbare nokkenassen en nokkenassen.
Dus qua materiaal kan het voor deze prijs heel goed, ja uren, als jij al je uren moet gaan rekenen verkoop je ook niks meer Jo, dat weet je ook donders goed, maar het gaat niet over dit blok, het gaat over de gedachtengang, of koop jij ook zomaar een blok van een wildvreemde?
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op di 17 jan 2012 22:30, 3 keer totaal gewijzigd.