En nee, daar zat geen waaier op.
Als je 'm flink toeren laat draaien kom je een heel eind, maar dan krijg je idd een 8uren blokMerijn schreef:Zonder turbo, Tuur?? Zou me verbazen...
Net wat Jo zegt, dan heb je een weekend blokMaarten-Jan schreef:320 pk, laguna BTCC![]()
En nee, daar zat geen waaier op.
2.3 staat op de folderLuco/Alpine-racer schreef:Mark, uit een 2.0??
ja 2,3-3,0 up to 350bhp, ja lekker vaagGeert schreef:2.3 staat op de folderLuco/Alpine-racer schreef:Mark, uit een 2.0??
Het is zelf te doen. Bij Opdam rekenen ze tussen de 25 en 50 euro voor een gebruikte ruit. Er bestaat een speciale kit om een gebruikte ruit erin te plakken. Loshalen doe je met een speciaal draadje. Dan moet je ook nog de sponning grondig schoonmaken. Ik heb het wel een keer gezien, maar zelf niet gedaan.Arjen schreef:Vandaag een mooie ster + scheur in mijn voorruit opgelopen. Valt niet onder mijn verzekering. Dus moet ik nu op zoek naar een toko voor het vervangen van de ruit. Ik neem aan dat Carglass lekker duur is? Heeft iemand tips over bedrijven die goed werk leveren (voor weinig!). Liefst in Drenthe of omgeving Leuven.
Die 350PK komt er echt niet uit bij 6000 RPM zonder turbo, daar heb je gewoon het slagvolume niet voor. enkel door toeren te draaien kun je de winst pakken en toeren draaien is zuigersnelheid maken dus dan mag ie na een raceweekend gewoon uit elkaar.Luco/Alpine-racer schreef:ja 2,3-3,0 up to 350bhp, ja lekker vaagGeert schreef:2.3 staat op de folderLuco/Alpine-racer schreef:Mark, uit een 2.0??
dus die 350 komt echt niet uit de 2,3
Ja sorry hoor, maar als je geen zin hebt om het zelf te doen moet je ook niet klagen dat het duur is, gewoon carglass/autotaalglas bellen en een prijsopgaaf vragen, je kan er diverse bellen heArjen schreef:Heb geen tijd en zin om het zelf te doen. Ik heb altijd begrepen dat er gigantische prijsverschillen zitten tussen alle bedrijven. Maar het is allemaal net zo ondoorzichtig als de telecommarkt. Neregens staan prijzen.
Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald bedrijf?
Gelul, oude ruit verwijderen en nieuwe plaatsen koste me 190 euro, kwamen ze nog hier doen ookWouter de Wit schreef:maar als je zelf moet betalen, dan zijn Carglass en Autotaalglas vaak heel duur.
(omdat ze anders niet tot 80% korting kunnen geven aan verzekeraars)
Ja laten nazien en gelijk een revisie, als je boven de 100 pk per liter gaat en zeker met die toerentallen zijn het gewoon urenmotoren mark.mark 5t schreef:de 3,2 versie levert gewoon effe 400Pk en 400Nm
gaan ook nog eens lang mee en draaien hoge toereniets van 10K was aardig normaal volgens de eigenaar van het bedrijf.
kheb behoorlijk lang met hem gesproken en deze 3,2 onderblokken laat hij zelf gieten.
motoren worden voornamelijk gebruikt voor ralleycross en autocross.
en blijven gewoon heel.
wel effe na een raceseizoen laten nazien.
Er rijd een ex 850 in de dnrt, alleen met een 5 cilinder erin.-jo- schreef:ik vind die 850 btcc estate echt uberuberuber.
Hier foto's van de nieuwe eigenaar van de BTCC ex Jason Plato auto.-jo- schreef:en wij maar knoeien met voorschermen, stuuruitslag enz. Zie de wielen van die dingen zitten man