Je bent lekker bezig Kool

Nee, plaats de Aim erbij denk ik, hoezo?Luco/Alpine-racer schreef:Ik zag ook een stack zitten?
Haal je die er dan uit?
Gaat nog wel ff duren hoor, eerst de ombouw pas maken en voor die naar een spuiter gaat zal ik toch eerst werk moeten hebben.Martijn Kool schreef:ah zo. nah ik hou hoe dan ook die stack, hoort bij de magnetti marelli kabelboom en stel dat het ooit weggaat, dan heb ik het compleet
ga jij nu eerst maar weer is rijden ouwe!!opschieten met dat ding!!
Massieve motorsteunen?Martijn Kool schreef:Nee, plaats de Aim erbij denk ik, hoezo?Luco/Alpine-racer schreef:Ik zag ook een stack zitten?
Haal je die er dan uit?
@toethur:
Spruitstuk gaat nog dichter langs de cas dan langs het subframe. Past echt net. wel een 182 spruitstuk gelukkig
Watje, beetje comfy over het circuit heen tssssssssssssssssssssssssssssssMartijn Kool schreef: zijn niet 100% massief overigens
Rij ik de eerste wedstrijd wel voor jeMartijn Kool schreef:Mooi kak, racecursus gaat niet door begin februari, hij wil het verzetten naar maart ivm te weinig animo. Ik hoop maar dat het dan door gaat want anders moet ik een andere oplossing proberen te vinden voor april, want dan begint het DNRT verhaal...
Ja, als je geluk hebt, ik heb ook met gelaste assen gereden, eerste hield het een jaar uit, daarna 3 in twee wedstrijden geknapt naast de las, je verzwakt de as wel degelijk.Martijn Kool schreef:ik verleng dat niet zelf, en vraag me af of het uberhaupt sterk genoeg is..
Ja kost wat, heb je ook wat goedsMartijn Kool schreef:Yes dat kan ook luco. Heb hem al gesproken, 350 per as. Dat is enkel de staaf zonder de homokineten.. liever spacertje dus
750 pk, klinkt als een dragauto, dus dan staat die 750 pk er hooguit 10 seconden op. Dat is wat anders als over het circuit blaffen zoals Martijn doet.tutuur schreef:Chris uit de UK last zelf VW assen aan Renault assen vast. Hier heeft hij zelf 750pk op gezet zonder dat ze het begeven. Blijkbaar kán het dus...