Heb tijdje onderhandelt over deze auto.. Toen ik de vraagprijs hoorde en ik graag langs wilde komen werd er gewoon terug gemaild, sorry ik wacht liever nog even.
De auto had al verkocht kunnen zijn, maar staat nu nog steeds te koop terwijl ik bereid was om het geld te geven
Je moet ook niet mailen. Bellen en gewoon gaan kijken!
Auto is inmiddels verkocht....
telefoon nummer werd niet direct gegeven omdat de deal eerst via de mail rond zou moeten zijn..
Niels V Dijk schreef:Vanmiddag bij Sternschade in Geldrop.. Een Clio 2 fase 3 Rs 22-PX-LX in het blauw en een grijze Clio 3 Rs F1 49-XK-PH stond er binnen
Mag ik je heel hartelijk danken voor weer een nieuwe RS182 in het register.
Wil alleen nog even weten welke kleur blauw. De Artic Bleu, of de KLM-blauw
(ik denk de Artic Bleu, daar mis ik er nog 8 van )
Adinsx
Owjah, foto???
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Vandaag om 13:00 op de A2 (Utrecht ri Amsterdam) ter hoogte van afslag Lage Weide : Clio 3 RS F1, geel, 09-HJZ-2. Valt toch wel behoorlijk op dat kleurtje
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
gespot op vliegbasis woensdrecht: clio rs ph.2 50-pg-nh edit: foutje zie net dat, dat kenteken een diesel is, zal nog eens goed moeten kijken naar het kenteken
tussen den haag en amsterdam geloof ik, ook nog een clio v6 ph.1 gespot: 91-lv-dr met een vrouw er in
Gisteravond in Leusden rond 20:30 een hele nette grijze 19 16v ph2 cabrio die me tegemoet kwam rijden met een dame achter het stuur, helaas geen kenteken kunnen lezen
Zal het dan tijd worden voor een brilletje bij hem ??
tutuur schreef:gespot op vliegbasis woensdrecht: clio rs ph.2 50-pg-nh edit: foutje zie net dat, dat kenteken een diesel is, zal nog eens goed moeten kijken naar het kenteken tussen den haag en amsterdam geloof ik, ook nog een clio v6 ph.1 gespot: 91-lv-dr met een vrouw er in
deze vrouw??? kwam ik pas geleden tegen op Clio Community Hyves. Is op zich nog niet eens zo leluk
Joopieboy schreef:Vandaag een zwarte 5gt turbo op de ring gespot, met zwarte 5 spaaks velgen eronder, en een witte gt 5 turbo waar ik nog naar stond te zwaaien.