Twingo JK
zie de smilie mannen!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
iedereen zal wel een beetje down zijn van dat kutweer daar. hier gewoon 35 graden 

Jk, rijd de twingo nu weer naar behoren? of zit je nog te zoeken naar een Koppeling.
Ik denk niet dat je iets dan ook aan cupfusees hebt bij je twingo. Kijk maar eens in het topic van Luco zijn 5 dan snap je wel dat dat in een standaard auto niet past. Die langere pen in je Fusee is er voor dat je je auto kunt verlagen zonder je draagarmen in een verkeerde hoek te zetten. Bart vr die heeft eens zelf bouw (ongeveer zo als van die foto) fuseekogel en pen gemaakt echter braken die pennen en is hij weer standaard gaan rijden
Nu hoop ik dat die tekening je je maakte een hersenscheet was en niet een echt plan want je auto is echt niet stijfgenoeg voor zo'n serieuze verlaging en ook nog serieuze power. Dan zit je echt met een laskooi te spelen en die verlaging is hoe leuk voor het oog echte onzin, je maakt je auto er een stuk onhandelbaarder door en onrijdbaar op de open weg.
Er is echt een twingo cup geweest ergens en die reden met een laskooi. Je twingo is echt al standaard laag en breed, Dus goede veren en dempers (een premium schroefset) kun je serieus al hoeken en dan al helemaal met een verstijvings kuur!
Ik denk niet dat je iets dan ook aan cupfusees hebt bij je twingo. Kijk maar eens in het topic van Luco zijn 5 dan snap je wel dat dat in een standaard auto niet past. Die langere pen in je Fusee is er voor dat je je auto kunt verlagen zonder je draagarmen in een verkeerde hoek te zetten. Bart vr die heeft eens zelf bouw (ongeveer zo als van die foto) fuseekogel en pen gemaakt echter braken die pennen en is hij weer standaard gaan rijden
Nu hoop ik dat die tekening je je maakte een hersenscheet was en niet een echt plan want je auto is echt niet stijfgenoeg voor zo'n serieuze verlaging en ook nog serieuze power. Dan zit je echt met een laskooi te spelen en die verlaging is hoe leuk voor het oog echte onzin, je maakt je auto er een stuk onhandelbaarder door en onrijdbaar op de open weg.
Er is echt een twingo cup geweest ergens en die reden met een laskooi. Je twingo is echt al standaard laag en breed, Dus goede veren en dempers (een premium schroefset) kun je serieus al hoeken en dan al helemaal met een verstijvings kuur!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Klopt, is ook aardig goed spul wat wel lang meegaat en dat is best netjes gezien het niet echt duur is.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja, als je 535 euro goedkoop vind 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
huh? 535 voor die zooi nu dan maar lekker origineel
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Voor straatgebruik inderdaad overdreven, op circuit wel handig.mark 5t schreef:huh? 535 voor die zooi nu dan maar lekker origineel
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
het past wel als je het volgende neemt:
fusees clio 2 cup
extenderpinnen
uniballhouders
schokdempers clio 2 cup
maar gezien je er ook dagelijks mee rijdt raad ik je dit absoluut niet aan tenzij je wat met andere veren gaat doen
fusees clio 2 cup
extenderpinnen
uniballhouders
schokdempers clio 2 cup
maar gezien je er ook dagelijks mee rijdt raad ik je dit absoluut niet aan tenzij je wat met andere veren gaat doen
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Het is veel geld, maar dat betekent niet dat het duur is. Tuurlijk willen wij hollanders altijd voor een dubbeltje op de 1e rang zitten maar dit is mooi spul wat ook een tijdje goed blijft, ook bij circuit gebruik. Als je elk jaar nieuwe moet kopen dan wordt het pas duurLuco/Alpine-racer schreef:ja, als je 535 euro goedkoop vind

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Je kunt hier iets aan afstellen, dat is dan wel een voordeel. Maar voor huis tuin en keuken gebruik kun je voor dat geld wel een flinke verzameling "gewone" kogels kopen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tis maar net wat je zelf wil. Voor een dagelijkse auto zou ik zeker niet voor het cup spul opteren. Voor een hobby auto maakt het geen ruk uit. Ik heb het spul van Martijn er ook onder zitten, icm met keiharde motorsteunen en wat verstevigend laswerk hoef je geen confort meer te verwachten. Integendeel, voor een ietwat afstand is het zelfs uiterst on-confortabel.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Je wordt gewoon oud Jo 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
- Daan2D
- Berichten: 2250
- Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
- Locatie: Limburg
Ik kan dit ook bevestigen, cup spul is snoeihard.
Ik rij er ook wel eens mee op de weg maar no comfort en op slecht wegdek is er bijna niet mee te rijden.
Ik rij er ook wel eens mee op de weg maar no comfort en op slecht wegdek is er bijna niet mee te rijden.
Racing is the best way to convert money into noise
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Daan, dat spul is gemaakt voor racerij/circuit. Iets wat jouw witte poetsclio niet kent
.
Toch denk ik dat het met een stel andere veren al een stuk beter is voor op straat..

Toch denk ik dat het met een stel andere veren al een stuk beter is voor op straat..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
toch niet gek he, voor ff ruim 200 euro 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Gekke Henkie... uhh Kees. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"