Nee hoorDennisT schreef:Moet jij niet aan het werk zijn?Remon-CL10 schreef:Dikke platen heb je erop zeg![]()
Wordt je niet ziek van zo'n gastDennisT schreef:Zo, weer terug van een weekje Tjechië met de RS2500km er bij en geen problemen gehad, ondanks de enorm slechte staat van de wegen daar.
Terug naar de Williams: 2 weken geleden kijker gehad, proef gereden, enorm enthousiast en goede prijs afgesproken. Helaas is het niet door gegaan op een paar kleine dingen zoals een oliedrukmetertje wat niet goed werkt, een zwakke accu en het ontbreken van een mogelijkheid om de auto binnen te zetten. Erg jammer helaas... Ik ga van de week proberen een goedkope younghtimer verzekering af te sluiten voor de auto, lukt dit niet ga ik de auto schorsen.
De GTT neem je toch ook wel mee?DennisT schreef:Zondag neem ik de auto mee naar Nijkerk, als mensen interesse hebben in de auto hoor ik dat dan graag! De auto staat hier alleen maar stil, ik zie graag dat een andere liefhebber zich erover ontfermt!
Dat is het hem ook, ze willen niet in een keer betalen, maar de auto opknappen word ook te duur. Wat wil je dantutuur schreef:zelf krijg je het niet voor elkaar voor dat geld zo'n wagen klaar te maken, mrja om in een keer het geld neer te leggen wil ook niet altijd....