Nou kopeh Speedospeedline schreef:Ik zit net in de catalogus van de Peugeot 206 Super 1600 te kijken.
24.702,82 voor een sequentiele versnellingsbak...
1.602,63 voor een Brembo 4-zuiger remklauw...

DromenSteven schreef:Sja leuk al die onbetaalbare dingen voor de doorsnee mens... wat moeten we hiermee?
Er is gelukkig geen wachtpark na de finishStevenK schreef: We mogen gelukkig wel lang wachten: de definitieve uitslag komt pas om 23.00, dus de auto's zullen ook wel niet eerder vrijgegeven wordt uit het wachtpark.
Niet alleen kijken maar ook sleutelen :d Bij StevenKDigiLife schreef:Er is gelukkig geen wachtpark na de finishStevenK schreef: We mogen gelukkig wel lang wachten: de definitieve uitslag komt pas om 23.00, dus de auto's zullen ook wel niet eerder vrijgegeven wordt uit het wachtpark.
Onze Clio is helemaal klaar voor de Vierhouten Pallets NL Rally. Deze week hebben we er nog even wat stickers opgezet en wat essentiele onderdelen vervangen.
Ben erg benieuwd wat het ons gaat brengen.
Gaan er nog mensen van hier kijken in Barneveld?
Is dat zo ?DigiLife schreef:Er is gelukkig geen wachtpark na de finishStevenK schreef: We mogen gelukkig wel lang wachten: de definitieve uitslag komt pas om 23.00, dus de auto's zullen ook wel niet eerder vrijgegeven wordt uit het wachtpark.![]()
Da's mooi !
Onze Clio is helemaal klaar voor de Vierhouten Pallets NL Rally.
Ja, zaterdagochtend ga ik kijkenGaan er nog mensen van hier kijken in Barneveld?
Da's beterDigiLife schreef:Op de achterkant van bulletin 1 staat dat er na de finish geen parc ferme is.
Kurkdroog. Met het verkennen waren de proeven behoorlijk vochtig, zo erg zelfs dat veel mensen op regenbanden of intermediates weggingen; wij hebben direct voor slicks gekozen en het bleek dat de proeven goed droog gereden waren.Maus schreef:Is 't nog een beetje droog gebleven gister? Aangezien ze plensbuien opgegeven hadden.
Code: Selecteer alles
[img=800,600]
[img=800,600]http://members.home.nl/p.lammers/rtc/rtc1.jpg[/img]
Denk dat dit toch echt in rtc-markt hoort ? Anders kan ik hier ook wel mijn GTR-dubbel DVD pluggenDigiLife schreef:Ik heb nog 3 videocd's (met dvd hoes) van de Barneveld Rally met daarop 5 klassementsproeven onboard. Deze cd is af te spelen in elke dvd speler.
Clubprijs is 5 euro ex. 1.65 verzendkosten.
Bij belangstelling even pm'en of mailen: peter@digilife.nl
Overijssel.Vos schreef:hengelo overrijssel of gelderland.....?