Niet gelezen van jou

En vanwege dat mijn vader voor zijn werk regelmatig in het buitenland zat/zit. Ken ik een paar woordjes oostbloks

\martin rs schreef:erik als de wagen apk gekeurd is mag jij even rijden om te voelen hoe erg het al is.
dan gaan we een weekend klussen en doen we meteen die dvd shit enz erin.
heb eind december namelijk een behoorlijke financiele meevaller
Jezus, dat is op nog geen uur gebeurd? Doe het altijd zo, dat gehoer met dat getakelSteven schreef:Het hele blok moet eruit, met het subframe laten zakken is zo'n achterlijk klerewerk dat je beter de hele motor kan lichten.
lijn je ook iedere keer daarna je auto weer uit ?Riël schreef:Jezus, dat is op nog geen uur gebeurd? Doe het altijd zo, dat gehoer met dat getakelSteven schreef:Het hele blok moet eruit, met het subframe laten zakken is zo'n achterlijk klerewerk dat je beter de hele motor kan lichten.
Nee dat met de takel is me een lekker werkjeRiël schreef:Jezus, dat is op nog geen uur gebeurd? Doe het altijd zo, dat gehoer met dat getakelSteven schreef:Het hele blok moet eruit, met het subframe laten zakken is zo'n achterlijk klerewerk dat je beter de hele motor kan lichten.
Ok, dan zit het vliegwiel iig goed, maar je ziet dat de startmotor af en toe te hard contact heeft gemaakt het vliegwiel.Menno schreef:De kleine scherpe tandjes komen aan de kant van het blok, de vierkante tandjes aan de kant van de bak.
Je zult zien dat het dan ook veeeel makkelijker is om je drukgroep te monteren
Lekker laten zitten. Het is sowieso geen APK-punt.martin rs schreef:@ erik:
de apk gaat vrijdag gebeuren nu definitief.
ik heb alleen nog probelemen met de achteruitenwisser.
dus denk dat ik de unit eraf haal en dan gewoon zonder breng. kunnen em er ook niet op afkeuren