aaaah , vroom dusOllie schreef:dope = Ray-slang voor: vet, cool, heftig, gaaf etc.

he we zitten niet in de kerk!H8bal schreef:aaaah , vroom dusOllie schreef:dope = Ray-slang voor: vet, cool, heftig, gaaf etc.
Nieuw is ook erg duur, ze kosten idd zoveel!Martijn *Baccara* schreef:Net met de Clio weer voor de APK-keuring geweest. Bij m'n vaste adres, een onafhankelijk keuringsstation. En nu dus zonder een centje pijn goedgekeurd....
![]()
Opmerkelijk dat de dealer vorige week een dure reparatie aan zag komen. Bij navraag bleek dat ze niet hebben gezien dat het uitlaatspruitstuk gescheurd is (om erbij te komen moet je namelijk nogal wat demonteren),maar ze weten het wel absoluut zeker dat het dat is!?
Conclusie: er lekt inderdaad wel iets (bij de koude start hoorbaar), maar dat het gelijk al ? 500,- aan onderdelen moet kosten is misschien wel erg omzetvriendelijk gedacht.
Ik ga dus ook niet meer naar de dealer. Het ruikt mij iets teveel naar omzet genereren ipv klantvriendelijk denken.
1e doet het nie
Daarom ben ik blij dat de tijdsdruk van de APK er nu niet is. Nu kan ik op m'n gemak de boel loshalen (lambdasonde zit op een rotplek, erg krap in het hitteschild) en proberen te lassen. Of een tweedehands vinden.Riël schreef:Nieuw is ook erg duur, ze kosten idd zoveel!Martijn *Baccara* schreef:Net met de Clio weer voor de APK-keuring geweest. Bij m'n vaste adres, een onafhankelijk keuringsstation. En nu dus zonder een centje pijn goedgekeurd....
![]()
Opmerkelijk dat de dealer vorige week een dure reparatie aan zag komen. Bij navraag bleek dat ze niet hebben gezien dat het uitlaatspruitstuk gescheurd is (om erbij te komen moet je namelijk nogal wat demonteren),maar ze weten het wel absoluut zeker dat het dat is!?
Conclusie: er lekt inderdaad wel iets (bij de koude start hoorbaar), maar dat het gelijk al ? 500,- aan onderdelen moet kosten is misschien wel erg omzetvriendelijk gedacht.
Ik ga dus ook niet meer naar de dealer. Het ruikt mij iets teveel naar omzet genereren ipv klantvriendelijk denken.
NUCorniels schreef:gaat het ook maar is kijken denk....hoelaat is het 9 uur???
475.5Remco T. schreef:http://www.cartoonstar.de/happy/cubshoot.htm
voor als je je aggressie even kwijt wil
Prutser 696.8Corniels schreef:475.5Remco T. schreef:http://www.cartoonstar.de/happy/cubshoot.htm
voor als je je aggressie even kwijt wil
<edit> 511.5