Vanaaf op je sleutelplek ivm copie ophalen cup-boek ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
1 torsie as, kwam weer makkelijk los, tot ie het laatste stukkie nog moest. Toen brak het draadeind van het speciale gereedschap van Renault wat ik had.
Morgen maar effe zo'n nieuw gereedschappie regelen
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Als je er 1 uithebt is die ander er ook zo uit, je neemt een flinke staaf/pijp die je erin steekt aan de kant waar de as al uit is en dan een goeie voorhamer en dan beuk je die ander zo los.
Ga nou niet met allerlei zielige schroeftooltjes aan de gang, gewoon de beuk er in Lex
Steven schreef:Als je er 1 uithebt is die ander er ook zo uit, je neemt een flinke staaf/pijp die je erin steekt aan de kant waar de as al uit is en dan een goeie voorhamer en dan beuk je die ander zo los.
Ga nou niet met allerlei zielige schroeftooltjes aan de gang, gewoon de beuk er in Lex
Straks maar effe op de zaak kijken of die moeren van de achteras los leverbaar zijn. Als dat zo is slijp ik de moeren los en kan ik beginnen met overbouwen van alle nieuwe spullen op de achteras.
En ik hoop voor je dat het roestvrij is onder je achteras, het is een gevaarlijk roest plekje
Gewoon door slijpen die hap en 4 nieuwe bouten halen bij de dealer, of bij de bouten boer. Stalen bouten he. 12.8 ofzo, er komt nog al veel kracht op weer 10 euro duurder
Omdat mijn houten vloer uit 1 deel bestaat en er via de voorruit in gekomen is en er dus niet meer uit kan en ik daardoor niet in de auto bij de bouten kan komen