Vanochtend rond 7:45 op de A20 vanuit Hoek van Holland / Maassluis een zwarte Clio met lexusstyle achterlichten en twee ovale eindstukken.
Kenteken: 29-NP-JX
Mooi wagentje
Alleen kon er geen lach af bij het vrouwtje en ze moest me ook nog ff afsnijden
Vandaag in Rotterdam, een Clio RS phase 1 met RTC houders voor en achter en een aangepaste voorbumper in de vorm van een onderlip. Ik dacht dat het kenteken GF-XT had. Patick oftwel P@tb@d?!
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Ronnie B. schreef:Vandaag in Rotterdam, een Clio RS phase 1 met RTC houders voor en achter en een aangepaste voorbumper in de vorm van een onderlip. Ik dacht dat het kenteken GF-XT had. Patick oftwel P@tb@d?!
KUch that's was me met een laguna onderlip dat is Kuch CORECT ja
vanochtend op de slotlaan nabij de brandweer, een grijze clio16V (denk ik want ik zag het te laat) wat me wel op viel is dat hij zo'n geblokte stikker op zijn motorkap heeft en ik kan mij vergissen een RTC stikker op zijn achter zij ruitje. hij ging bij het stop licht links af de abram v. rijckevorselweg op. Wie o wie????
Net om 12:45 geparkeerd aan de Ottoweg in Heelsum.
Een rode Mégane Cabrio ph.1
Met een Devil einddemper, 5-spaaks Renault velgen en booskijkertjes op de koplampen.
Kenteken eindigde op 62.
zondagochtend gespot bij de mac
in dordt (a16)
clio rsi willy blauw
willy stickers
en gouden speedlines
een heeeeeeeeeleboel kuffelbeesten op de hoedenplank
o ja en een strooisticker rechts achter
naast de nummerplaat
het zou verboden moeten worden
afgelopen zondag op de A9 richting Alkmaar een blauwe clio 16V met een donker figuur erin. logoloze kap, zilver gemaakt rooster in de kap. geen rtc kenmerken.
Zondagmorgen om kwart voor 9 een clio williams geparkeerd in een woonwijk ergens in Leeuwarden, ik zag geen RTC kenmerken. Mocht wel eens gewassen worden....
Kenteken was iets met GG ofzoiets
Vanavond bij het PSV stadion in eindhoveneen blauwe Clio 16V met witte schoepenvelgen achter en stalen velgen voor.
kom vaak mooie renaults tegen op de weg soms denk ik van zulle ut gasten van de club zijn maar vergeet ut eigenlijk vaak in un forum te plaatsen vanaf nu zalk ut proberen te houden mochten jullie ooit un clioII phs3 tegen komen met un sebring uitlaat eronder en lexus style achterlichten erop hard toeteren dan is deze gek ut groetjes mike
Gisteravond gespot bij mij voor de deur op de stoep (er was weer voetbal, dus alle parkeervakken waren weer vol): Donker blauwe Clio 16v met deuk in de motorkap
Matijs schreef:Gisteravond gespot bij mij voor de deur op de stoep (er was weer voetbal, dus alle parkeervakken waren weer vol): Donker blauwe Clio 16v met deuk in de motorkap
Goh, die stond de hele nacht bij voor de deur geparkeerd en nu op de parking naast mijn kantoor
Er gaan geruchten dat er binnenkort ook geen deuk meer inzit...
Matijs schreef:Gisteravond gespot bij mij voor de deur op de stoep (er was weer voetbal, dus alle parkeervakken waren weer vol): Donker blauwe Clio 16v met deuk in de motorkap
Goh, die stond de hele nacht bij voor de deur geparkeerd en nu op de parking naast mijn kantoor
Er gaan geruchten dat er binnenkort ook geen deuk meer inzit...
Hij laat weer niet het achterste van zijn tong zien
le mouton noir (sandy) schreef:zondagochtend gespot bij de mac
in dordt (a16)
clio rsi willy blauw
willy stickers
en gouden speedlines
naast de nummerplaat
in dordt (a16)
clio rsi willy blauw
willy stickers
en gouden speedlines
naast de nummerplaat
Vanmiddag was ik bij de Renault dealer in Oosterbeek (GJ Vette).
Stond daar een clio RS ph1 compleet rally omgebouwd .
De man achter de balie wist me te vertellen dat de auto daar in onderhoud was.
Kenteken van de auto is 33-LT-VG, en op de achterruitjes stonden de namen Hupkens en Kroesbergen.
En boven de achterruitjes zaten RTC stickers, ik weet niet of deze mannen ook op het forum actief zijn?
Gr, Frits.
[EDIT] Foto: (ik weet alleen niet of ik deze wel mag posten vanwege copyright...)
Clio Baccara 16v schreef:Vanmiddag was ik bij de Renault dealer in Oosterbeek (GJ Vette).
Stond daar een clio RS ph1 compleet rally omgebouwd .
De man achter de balie wist me te vertellen dat de auto daar in onderhoud was.
Kenteken van de auto is 33-LT-VG, en op de achterruitjes stonden de namen Hupkens en Kroesbergen.
En boven de achterruitjes zaten RTC stickers, ik weet niet of deze mannen ook op het forum actief zijn?
Gr, Frits.
[EDIT] Foto: (ik weet alleen niet of ik deze wel mag posten vanwege copyright...)
vanmiddag gespot ff na 3en, een zilvergrijze Clio sport op het terrein van Heineken in Zoeterwoude. zag verder geen RTC-kenmerken. kenteken was volgens mij **-FV-XT
iemand van hier?
En vanmiddag werd ik gebeld door vriend / collega AUTOPOETSER bij v/d Woude Auto's in Woerden...., hij had net eff een nette Clio gewassen en afgetankt.....
Hij staat in de showroom zegt ie, dus ik er gelijk na mn drukke dag maar even langs gereden (kon het allemaal net inlopen, want kwam bij Pon Nederland vandaan, en de A28 was erg druk....
in dordt (a16)
clio rsi willy blauw
willy stickers
en gouden speedlines
naast de nummerplaat
in dordt (a16)
clio rsi willy blauw